Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2009

Μέσι: «Θέλω να τελειώσω την καριέρα μου στην Μπαρτσελόνα»


Κατάθεση ψυχής για ακόμη μια φορά έκανε ο Λίονελ Μέσι, ο οποίος έκανε γνωστό ότι θέλει να τελειώσει την καριέρα του στην αγαπημένη του Μπαρτσελόνα.

Μετά την ανανέωση του συμβολαίου του, ο 21χρονος Αργεντινός επιθετικός τόνισε πως αν γινόταν θα υπέγραφε συμβόλαιο με την καταλανική ομάδα μέχρι να τελειώσει η καριέρα του, καθώς δεν μπορεί να φανταστεί τον εαυτό του μακριά από το Καμπ Νου.

«Θέλω να τελειώσω την καριέρα μου εδώ, στην Μπαρτσελόνα, αν είναι μάλιστα δυνατόν να περάσω όλα μου τα ποδοσφαιρικά χρόνια εδώ, θα ήταν το καλύτερο για εμένα», δήλωσε αρχικά για να συνεχίσει αναφορικά με τη πολύ καλή χημεία που διαθέτει η ομάδα:

«Είμαι απλά ένας παίκτης σε ένα φανταστικό γκρουπ ποδοσφαιριστών, οι οποίοι αγωνίζονται σε μια υπέροχη ομάδα. Είμαστε πολύ κοντά ο ένας με τον άλλο και έχουμε την κατάλληλη χημεία για να κάνουμε νίκες. Ελπίζω αυτό να μην αλλάξει».

Δεν υπάρχουν σχόλια: