Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2009

Γκερέιρο: «Δεν έχω μετανιώσει»


Ο Ρότζερ Γκερέιρο δηλώνει ενθουσιασμένος από την μεταγραφή του στην ΑΕΚ. Ο 27χρονος μέσος με δηλώσεις του στην εφημερίδα «Super Express» δήλωσε ότι η ΑΕΚ είναι ένας πολύ οργανωμένος σύλλογος και θα κάνει τα πάντα για να δικαιώσει αυτούς που τον επέλεξαν.

«Είμαι ευτυχισμένος γιατί βρήκα μία καλή ομάδα. Η ΑΕΚ είναι απόλυτα οργανωμένος σύλλογος. Πραγματοποίησα το ντεμπούτο μου στο ελληνικό πρωτάθλημα, αισθάνθηκα πολύ καλά, ο κόσμος με υποδέχτηκε φανταστικά.

Δεν μπορώ να έχω το παραμικρό παράπονο από την ομάδα ή την πόλη. Αν και μέχρι τώρα δεν είχα πολύ χρόνο να το διαπιστώσω με τα μάτια μου. Ευτυχώς υπέγραψα τετραετές συμβόλαιο και θα έχω το χρόνο να το διαπιστώσω. Στην ομάδα αυτή όλοι χαμογελούν. Δεν ανταλλάσσω με τίποτα αυτή την ευτυχία.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: