Κυριακή 11 Απριλίου 2010

Θα ήθελε να γυρίσει ο Μάτος

Ο Μαρσέλο Μάτος έδωσε τα συγχαρητήρια του στους πρώην συμπαίκτες του για την κατάκτηση του πρωταθλήματος ενώ δεν παρέλειψε να αναφέρει πως θέλει να επιστρέψει τη νέα χρονιά στον Παναθηναϊκό.

Ο Βραζιλιάνος αμυντικός μέσος αγωνίζεται στην Κορίνθιανς ως δανεικός από το τριφύλλι και φιλοξενήθηκε στην εφημερίδα «Derby» αναφέροντας: «Μαθαίνω είναι καλά τα πράγματα στην Ελλάδα για τον Παναθηναϊκό. Το πήραμε το πρωτάθλημα. Χαίρομαι πολύ για τα παιδιά και τους φιλάθλους».

Έχεις να τους μεταφέρεις κάτι για την επιτυχία τους αυτή;

"Ένα μόνο θέλω να τους πω: Συγχαρητήρια πολλά γιατί το αξίζουν. Είναι η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα και μόνο η κορυφή τους ταιριάζει. Και μία χάρη να μου κάνουν: Σηκώστε και για εμένα! Αν μπορέσω θα δω σε κάποιο δορυφορικό κανάλι τις εικόνες».

Ο Παναθηναϊκός είναι και στον τελικό του Κυπέλλο με αντίπαλο τον Άρη. Έχει την ευκαιρία και για το νταμπλ...

«Δεν το ήξερα αυτό. Αφού πήρε το πρωτάθλημα ο Παναθηναϊκός, θα σηκώσει και το Κύπελλο. Δεν μπορεί να τον σταματήσει ο Άρης. Ο Παναθηναϊκός έχει παίκτες-προσωπικότητες και υπέροχο κόσμο που θα σταθεί δίπλα του. Δεν υπάρχει κανένας φόβος ότι δε θα τα καταφέρει»

Πολύς λόγος γίνεται για την επιστροφή σου στον Παναθηναϊκό. Έχεις συζητήσει με την ομάδα;

«Δεν είχαμε καμία νεότερη επικοινωνία με τον κ. Αντωνίου ή κάποιον άλλο από τον Παναθηναϊκό. Θα ήθελα να γυρίσω. Ήμουν πολύ χαρούμενος που φορούσα τη φανέλα του Παναθηναϊκού. Αυτή την στιγμή, όμως, πρέπει να περιμένουμε. Στην Κορίνθιανς αισθάνομαι καλά, είμαι βασικός στα περισσότερα ματς. Στον Παναθηναϊκό εξαιτίας του Τεν Κάτε είχα όχι μόνο εγώ, αλλά πολλά παιδιά, πρόβλημα. Τώρα μαθαίνω πως με το νέο προπονητή όλα είναι πολύ καλύτερα στην ομάδα. Θα πρέπει να πουν από τον Παναθηναϊκό πρώτα τι θέλουν από εμένα, για να ξέρω κι εγώ αν είναι καλύτερο να γυρίσω ή όχι».

Δεν υπάρχουν σχόλια: