Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

Ντιέγκο Μαραντόνα-«Είμαι σαν ...πισινός»!

http://www.gazzetta.gr/media/k2/items/cache/5eac8517a57d55fe9caa7e5bf7cdd457_L.jpg?1276576365?1276576365?1276576365Καυστικός με τον ...φωτογράφο της FIFA ήταν σε δηλώσεις του ο ομοσπονδιακός τεχνικός της Αργεντινής, Ντιέγκο Μαραντόνα, ο οποίος εξέφρασε την απογοήτευση του για την επίσημη φωτογραφία του στην ιστοσελίδα της ομοσπονδίας ποδοσφαίρου, τονίζοντας ότι μοιάζει με ...πισινό! Ο Ντιέγκο Μαραντόνα είναι άνθρωπος που τα λέει ...«χύμα και τσουβαλάτα» και αυτό φάνηκε σε δηλώσεις που έκανε σε ισπανική εφημερίδα στην οποία τόνισε ότι είναι δυσαρεστημένος από την φωτογραφία που υπάρχει στο επίσημο σάιτ της FIFΑ, λέγοντας ουσιαστικά ότι ο φωτογράφος δεν έκανε σωστά την δουλεία του:

«Η φωτογραφία μου στην ιστοσελίδα της FIFA είναι χάλια. Σαν κώ..ς είμαι! Μας είχαν στημένους 14 ώρες εμένα και τους ποδοσφαιριστές ώστε να μας φωτογραφίσουν για την παρουσίαση της ομάδας στην ιστοσελίδα τους. Χρειάστηκαν πέντε δευτερόλεπτα για να τραβήξουν τη φωτογραφία μου και κατάφεραν αυτό το πράγμα!
Να με κάνουν να φαίνομαι σαν ένας ...πισινός!», είπε χαμογελώντας ο κατά πολλούς κορυφαίος ποδοσφαιριστής που έχει περάσει από τους αγωνιστικούς χώρους και κατέληξε τονίζοντας:

«Ας κερδίζουμε εμείς και δεν με ενδιαφέρει πώς μοιάζω. Το παν είναι να παίρνουμε τους τρεις βαθμούς σε κάθε παιχνίδι και μετά να κερδίζουμε στα νοκ άουτ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: