Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

Ντέκο: «Ας απαντήσει ο Κεϊρός»

http://www.sportdog.gr/Articles/Images/sd13/imgv3b_K0P4jCCtqI.jpgΣτον Κάρλος Κεϊρός παρέπεμψε όσους τον ρώτησαν τον λόγο για τον οποίο αντικαταστάθηκε στον αγώνα με την Ακτή Ελεφαντοστού, ο Ντέκο.Ο Πορτογάλος μέσος εμφανίστηκε ενοχλημένος από την απόφαση του Ομοσπονδιακού τεχνικού της χώρας του και υπογράμμισε πως ήταν σε καλή κατάσταση και πως μπορούσε να συνεχίσει το ματς. Επίσης, κριτίκαρε τον Κεϊρός τονίζοντας πως με αυτό τον τρόπο δε μπορεί να κερδίσει η Πορτογαλία τους επόμενους αγώνες.

Χαρακτηριστικά, δήλωσε: «Γιατί αντικαταστάθηκα; Θα πρέπει να ρωτήσετε τον προπονητή γι' αυτό. Εγώ ένιωθα υπέροχα. Αρχικά μου ζήτησε να παίξω δεξιά, που δεν το έχω κάνει ποτέ στην καριέρα μου, γιατί δεν είμαι ακραίος και μετά με έβγαλε έξω. Δεν είμαι εκνευρισμένος που έφυγα από το παιχνίδι, αλλά καταλαβαίνω πως αυτό δεν είναι ο τρόπος για να πάρουμε αποτελέσματα. Το λάθος μας είναι ότι προσπαθήσαμε να κερδίσουμε μόνο για 45', το οποίο προκαλεί άγχος και σχεδόν μας ανάγκασε να χάσουμε. Δεν κάναμε σωστά κάποια πράγματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: