Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

«Θέλω να μείνω στον Άρη»

http://www.gazzetta.gr/media/k2/items/cache/af87bad155137e024da75b82b6ba19f9_L.jpg?1276574986?1276574986?1276574986Την ακράδαντη επιθυμία του να παραμείνει κάτοικος Θεσσαλονίκης, φορόντας τη φανέλα του Άρη, εξέφρασε με τοποθέτηση του ο Κριστιάν Νασούτι. «Όλα εξαρτώνται από την πρόταση του Άρη στην Ρίβερ». Ο Αργεντίνος στόπερ μιλώντας στο «La Red» της Αργεντινής, υπογράμμισε:

«Ο Αρης έκανε πρόταση, αλλά η Ρίβερ δεν την αποδέχτηκε και για το λόγο αυτό περιμένω να δω τι θα γίνει. Στις 21 Ιουνίου αρχίζει η προετοιμασία του Άρη, έχω συμβόλαιο ως τις 30 του μήνα και θέλω να ξέρω αν θα πρέπει να ταξιδέψω στην Ελλάδα ή όχι. Υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα», είπε αρχικά και στη συνέχεια πρόσθεσε:

«Θέλω να συνεχίσω στον Άρη, γιατί είναι ευκαιρία να αγωνίζεσαι στην Ευρώπη και δεν θέλω να τη χάσω. Δεν εξαρτάται όμως από μένα και θα πρέπει η πρόταση του Άρη να γίνει αποδεκτή από τη Ρίβερ. Εγώ δεν έχω μιλήσει με κανέναν, παρά μόνο με τον μάνατζέρ μου. Αν τελικά μείνω στη Ρίβερ, θα φορέσω και πάλι τη φανέλα της με περηφάνια και θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: