Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Τεννές: Έφυγα λόγω αποτελεσμάτων

Στα τελευταία άσχημα αποτελέσματα της Κέρκυρας απέδωσε την απομάκρυνσή του από την τεχνική ηγεσία της ομάδας, ο Μπάμπης Τεννές. Ο Έλληνας τεχνικός τόνισε πως στην συνάντηση που είχε με τον Λυράκη, αποφασίστηκε να χωρίσουν οι δρόμοι των δυο πλευρών, καθώς διαπιστώθηκε διαφωνία και στην αξιολόγηση των παικτών. Ο Τεννές μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό «Novasposrts FM».
Αρχικά, ο έμπειρος τεχνικός δήλωσε για την απομάκρυνσή του από την τεχνική ηγεσία της Κέρκυρας: «Ήταν ξαφνικό και για εμένα. Έγινε μια συζήτηση, η άποψή η δική μου ήταν ότι η ομάδα πρέπει να ενισχυθεί. Η άποψη του κου. Λυράκη ήταν ότι το ρόστερ είναι εξαιρετικό, αλλά δεν γίνεται καλή διαχείριση. Το θεώρησα σπόντα και αποχώρησα. Η αφορμή ήταν η ήττα από τον Παναθηναϊκό. Η Κέρκυρα δεν άλλαξε τον τρόπο του παιχνιδιού της. Άλλαξαν τα αποτελέσματα. Ήρθαν κάποια αποτελέσματα τα οποία δεν επιθυμούσαμε. Δεν νομίζω ότι από την στιγμή που η Κέρκυρα επέστρεψε στην έδρα της έπρεπε να νικήσει τους πάντες. Ξέρετε ότι η Κέρκυρα έχει το μικρότερο μπάτζετ από κάθε άλλη ομάδα στην κατηγορία. Έγινε προσπάθεια για να ενισχυθούν οι υποδομές και να δημιουργηθεί μια καλή ομάδα. Στη συζήτησε είπα ότι ίσως εγώ να είμαι εμπόδιο σε κάποιες σκέψεις του κου. Λυράκη».
Και συμπλήρωσε για την επικείμενη συμφωνία της Κέρκυρας με τον Μπάντοβιτς: «Μάζεψα τα πράγματα μου πάω στην Αθήνα και βλέπουμε. Το ποδόσφαιρο μας έχει πολλούς παρατρεχάμενους. Αυτός είναι ο αντικαταστάτης μου. Εξαιρετικό παιδί. Πολύ καλός στη δουλειά του. Συνεργάστηκα μαζί του για περισσότερο από δύο χρόνια. Οι συνομιλίες μου με τον Μπάντοβιτς δεν σταμάτησαν ποτέ. Εάν το χρειαστεί είναι σίγουρο ότι θα μιλήσουμε».
Επίσης, αναφέρθηκε και στο εφετινό πρωτάθλημα: «Έτσι όπως είναι δομημένο το πρωτάθλημα αν βγάλουμε τις ομάδες της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και την Καβάλα, όλοι ο άλλοι μπορούν να κερδίσουν και να χάσουν από όλους. Δεν ξέρουμε τι θα γίνει στη συνέχεια αλλά οι άλλες ομάδες είναι πολύ κοντά. Είναι μικρές διαφορές. Κάποιες λεπτομέρειες φέρνουν τα αποτελέσματα. Αντιμετώπισα τον Ολυμπιακό στο Καραϊσκάκη και εκεί δεν παίζεται. Ο Άρης δεν μου έκανε εντύπωση Ο ΠΑΟ δεν μου άρεσε για να είμαι ειλικρινής. Είναι όμως ο Παναθηναϊκός και μια ενέργεια ενός παίκτη μπορεί να κάνει την διαφορά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: