Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

Τάκερ: «Το σημαντικότερο είναι η νίκη της ομάδας»

Χαρούμενος για την ανάδειξη του σε MVP της 11ης αγωνιστικής της Α1 δήλωσε ο Πι Τζέι Τάκερ στην ιστοσελίδα του ΕΣΑΚΕ. Ο φόργουορντ του Άρη, που με την απόδοση του στο ματς με την ΑΕΚ βοήθησε τους «κίτρινους» να φτάσουν στη νίκη, τόνισε πως η καλή του εμφάνιση είναι αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς, ενώ πρόσθεσε πως υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης για τους Θεσσαλονικείς.

Αναλυτικά τα όσα είπε ο Τάκερ:

Πώς αισθάνεσαι για το ότι αναδείχτηκες πολυτιμότερος παίκτης της αγωνιστικής για ακόμα μια φορά φέτος;

«Είμαι πολύ χαρούμενος για το γεγονός αυτό. Το σημαντικότερο για μένα είναι ότι η ομάδα μου κέρδισε σε ένα εκτός έδρας παιχνίδι. Δεν παίζω για τα στατιστικά μου. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να κάνω ό,τι μου ζητάει ο προπονητής μου προκειμένου να κερδίζουμε τους αγώνες. Δίνω το εκατό τοις εκατό και προσπαθώ να είμαι προσηλωμένος στο στόχο μου».

Πιστεύεις ότι η διάκριση αυτή είναι αποτέλεσμα ομαδικής προσπάθειας;

«Αναμφισβήτητα. Όλοι μου οι συμπαίκτες βοηθούν την ομάδα να φτάνει στο στόχο της. Γίνεται ομαδική δουλειά και αυτό φαίνεται σε κάθε ματς. Τις περισσότερες φορές υπάρχουν τέσσερα και πέντε παιδιά που έχουν διψήφιο αριθμό πόντων. Επίσης η πολύ καλή συνεργασία που υπάρχει μεταξύ μας φαίνεται και από τον αριθμό των ασίστ που έχουμε σε κάθε αγώνα. Έτσι και κόντρα στην ΑΕΚ το Σάββατο τελειώσαμε το παιχνίδι έχοντας δεκαοχτώ ασίστ. Είναι σημαντικός παράγοντας για να πάρουμε τη νίκη».

Τέλος, ποια είναι η γνώμη σου για τις συνεχόμενες νίκες της ομάδας σου;

«Πιστεύω ότι μέρα με την ημέρα βελτιωνόμαστε σημαντικά κυρίως στην άμυνα. Είχαμε τη δυνατότητα να δουλέψουμε πάνω στον τομέα αυτό στο διάστημα που δεν είχαμε αγώνες. Θεωρώ ότι έχουμε περιθώρια βελτίωσης. Θα συνεχίσουμε δουλεύοντας με τον ίδιο τρόπο και ελπίζω να επιτύχουμε τους στόχους μας σε Ελλάδα και Ευρώπη».

• Ο Αμερικανός σε 38’23’’ λεπτά συμμετοχής πέτυχε 28 πόντους (11/16 δίποντα, 6/10 βολές), μάζεψε 12 ριμπάουντ, μοίρασε 2 ασίστ, έκλεψε μία φορά την μπάλα ενώ υπέπεσε σε 3 λάθη. Επίσης, αναδεικνύεται για δεύτερη φορά, στην τρέχουσα αγωνιστική περίοδο, πολυτιμότερος παίκτης. Η πρώτη ήταν την τέταρτη αγωνιστική, στην οποία ωστόσο μοιράστηκε τη… χαρά με τον Μίλτον Παλάσιο της Καβάλας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: