Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

«Δεν έχω συμφωνήσει με Αστέρα»

Ο Μάριο Μπρέσκα σε τοποθετήσεις του στο gazzetta.gr διευκρίνισε πως δεν έχει συμφωνήσει με τον Αστέρα Τρίπολης ή κάποια άλλη ομάδα και ότι προς το παρόν περιμένει τις εξελίξεις στον Ολυμπιακό Βόλου.
«Δεν έχω συμφωνήσει με Αστέρα»
Αρχικά ο Μάριο Μπρέσκα επισήμανε πως «προσωπικά δεν ξέρω τίποτα γι' αυτό το θέμα. Δεν έχω συμφωνήσει με Αστέρα Τρίπολης ή κάποια άλλη ομάδα». Στην συνέχεια είπε ότι «εγώ είμαι ακόμα στον Βόλο και περιμένω. Περιμένω να δω τι θα γίνει με τον Ολυμπιακό Βόλου.
Θα πρέπει να περιμένω για την απόφαση για την οποία δεν ξέρουμε πότε θα βγει. Θα πρέπει να είμαι προετοιμασμένος για το ενδεχόμενο να μην παίξω καθόλου ποδόσφαιρο για τρεις μήνες». Τέλος τόνισε ότι «θα δούμε τι θα γίνει με μένα. Ελπίζω να έχουμε σύντομα νεότερα».
Πηγή: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: