Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Κλειδί η εγγυητική!!

Για την προθεσμία που έχει δώσει η πλευρά Βαρδινογιάννη στο δικηγόρο του πρίγκιπα από τη Σαουδική Αραβία, γράφει ο Γιώργος Τριανταφυλλίδης.
Κλειδί η εγγυητική
Οι νομικοί εκπρόσωποι του Γιάννη Βαρδινογιάννη στη χθεσινή (21/9) επαφή τους με τον δικηγόρο του πρίγκιπα έδωσαν διορία μέχρι σήμερα το απόγευμα να εμφανίσει επίσημο έγγραφο για να αρχίσουν οι συζητήσεις για το 54,7 % των μετοχών της ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
Όμως αυτό δεν σημαίνει πως αν ο Παναγιώτης Πετρόπουλος δεν προσκομίσει σήμερα τα αποδεικτικά έγγραφα ότι είναι ο πληρεξούσιος δικηγόρος του πρίγκιπα, τότε τελειώνει αυτόματα η ιστορία.
Το κλειδί στην υπόθεση είναι η πλευρά του πρίγκιπα να καταθέσει εγγυητική τραπέζης 20 εκ. ευρώ και αυτό μπορεί να γίνει και την ερχόμενη εβδομάδα. Δηλαδή εάν έρθει για παράδειγμα την ερχόμενη Δευτέρα το έγγραφο και έπειτα από δύο μέρες η εγγυητική, η πλευρά Βαρδινογιάννη δεν πρόκειται να πει όχι.
Και επί της ουσίας, ο υποψήφιος επενδυτής από τη Σαουδική Αραβία έχει προθεσμία μέχρι τις 4 Οκτωβρίου, οπότε και είναι προγραμματισμένη να διεξαχθεί η γενική συνέλευση των μετόχων να καταθέσει τα 20 εκ. ευρώ στα ταμεία της ΠΑΕ και να πάρει το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών.
"Mε τιμές και δόξες"
"Είμαι πεπεισμένος ότι η το deal θα ολοκληρωθεί", δήλωσε ο Βλάσης Τσάκας ο οποίος τόνισε ότι ο πρίγκιπας θα έρθει στην Ελλάδα με τιμές και δόξες.
"Το κλίμα είναι θετικό. Μίλησα ήδη με το δικηγόρο. Αφήστε κι εσείς επιτέλους να γίνει το deal. Όλο λέτε, λέτε, λέτε…", δήλωσε στην αθλητική εφημερίδα SportDay. «Τι είναι ο πρίγκιπας; Βαλίτσα; Ο πρίγκιπας θα έρθει με τιμές και δόξες. Εγώ πιστεύω πως όλα θα τελειώσουν θετικά», τόνισε ο εκπρόσωπός του στην Ελλάδα.
Από την πλευρά του ο δικηγόρος Παναγιώτης Πετρόπουλος υποστήριξε: "Θα συναντηθώ με τον πρίγκιπα και θα πάρω την εξουσιοδότηση», τονίζει. Ο δικηγόρος, Παναγιώτης Πετρόπουλος, περιμένει το έγγραφο για να ενεργήσει. «Για να γίνει σωστά η δουλειά πρέπει να έχω το έγγραφο του πληρεξούσιου. Δεν αμφισβητώ την προφορική εντολή που έχω στα χέρια μου, αλλά μόνο έτσι μπορούμε να προχωρήσουμε. Ενημέρωσα τον κ. Τσάκα για τις επαφές μου με τους δικηγόρους του κ. Βαρδινογιάννη και με διαβεβαίωσε πως όλα θα γίνουν όπως πρέπει και πως θα έχω σύντομα το χαρτί στα χέρια μου".
Πηγή: Contra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: