Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Πέδρο:«Αμπιντάλ για σένα»

Πέδρο:«Αμπιντάλ για σένα»
Το γκολ του που πέτυχε κόντρα στην Ρεάλ Σαραγόσα, αφιέρωσε στον Ερίκ Αμπιντάλ ο Πέδρο, όπως δήλωσε ο ίδιος ο ποδοσφαιριστής της Μπαρτσελόνα στην ιστοσελίδα της καταλανικής ομάδας.

«Μόλις σκόραρα ήξερα αμέσως που να το αφιερώσω. Το γκολ μου έδωσε αυτοπεποίθηση, είναι πολύ σημαντικό για έναν επιθετικό να σημειώνει τέρματα. Προερχόμουν από μία μεγάλη περίοδο “αφλογιστίας”», τόνισε ο Πέδρο.

Παράλληλα, μίλησε για την βοήθεια που του έχουν προσφέρει οι συμπαίκτες του στις δύσκολες στιγμές, αλλά και για την αγωνιστική του άνοδο : «Πρέπει να ευχαριστήσω τον Λιονέλ Μέσι που μου έδωσε την πάσα για το γκολ. Οι συμπαίκτες μου με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ» είπε αρχικά, ενώ συμπλήρωσε:

«Το πιο σημαντικό πράγμα είναι πως αισθάνομαι πολύ καλύτερα μέσα στο γήπεδο. Είμαι πολύ ευχαριστημένος τόσο για την απόδοσή μου, όσο και εκείνη της ομάδας».

πηγή: sportfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: