Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

«Δεν σκέφτηκα ποτέ να φύγω από τη Μίλαν»

Ευτυχής για την παραμονή του τελικά στην Μίλαν, παρά τις "σειρήνες" άλλων ευρωπαϊκών ομάδων, έδειξε πως είναι ο Τιάγκο Σίλβα.

«Για να είμαι ειλικρινής, ποτέ δε σκέφτηκα να φύγω από τη Μίλαν. Σε όλες τις συνεντεύξεις που έχω δώσει, έχω πει ότι θέλω να συνεχίσω την καριέρα μου στη Μίλαν. Έκανα μια καλή σεζόν με την ομάδα, πολλοί σύλλογοι ενδιαφέρθηκαν για την απόκτηση μου, κάτι πολύ λογικό. Αλλά είμαι πολύ ευχαριστημένος που θα μείνω» υποστήριξε ο παίκτης.

Ο έμπειρος αμυντικός τόνισε πως ο Ιμραϊμοβιτς και οι υπόλοιποι συμπαίκτες του τον συμβούλεψαν να παραμείνει "ροσονέρο": «Μίλησα με τον Ζλάταν, που είναι πολύ καλός μου φίλος, όπως και με τον Κασάνο, τον Πάτο, τον Ρομπίνιο και τον Γιέπες, και όλοι με συμβούλευσαν να μείνω. Αλλά σε όλους απάντησα ότι επιθυμία μου είναι να γράψω ιστορία με τη Μίλαν, όπως έκαναν ο Μαλντίνι και ο Μπαρέζι. Το να συγκρίνομαι με αυτούς τους παίκτες, είναι μεγάλη τιμή για εμένα».


πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: