Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

"Με ήθελε και ο Παναθηναϊκός"

Με δηλώσεις στα βρετανικά ΜΜΕ, ο Μπονγκανί Κουμαλό, το πρόσφατο μεταγραφικό απόκτημα του ΠΑΟΚ, αποκάλυψε πως στο παρελθόν είχε ενδιαφερθεί και ο Παναθηναϊκός για την απόκτησή του.
"Με ήθελε και ο Παναθηναϊκός"
«Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ. Ξέρω ότι έχω έρθει σε έναν σύλλογο με χιλιάδες οπαδούς. Θέλω να βοηθήσω την ομάδα να φτάσει στους στόχους της. Ήμουν σε διακοπές, όταν έλαβα κλήση από τον ατζέντη μου, ο οποίος μου είπε για τον ΠΑΟΚ και άλλες ελληνικές ομάδες που έδειξαν ενδιαφέρον. Ο Παναθηναϊκός, επίσης, με ήθελε στο παρελθόν.
Επέλεξα τον ΠΑΟΚ επειδή πιστεύω ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι πραγματικά καλό την επόμενη σεζόν. Τους είδα να παίζουν πέρυσι απέναντι στην Τότεναμ και ήξερα ότι είναι ένας σύλλογος με φιλοδοξίες στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις», ήταν τα λόγια του Νοτιοαφρικανού αμυντικού, σύμφωνα με το εν λόγω δημοσίευμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: