Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

Ντόρσεϊ: «Αποφάσισα με την καρδιά μου»

Ντόρσεϊ: «Αποφάσισα με την καρδιά μου»
Το να συνεχίσει ο Τζόι Ντόρσεϊ την καριέρα του με τη φανέλα του Ολυμπιακού ήταν μία απόφαση, που πήρε με την καρδιά του, όπως αποκάλυψε ο ίδιος μέσω του λογαριασμού του στο Facebook.

Ο Αμερικανός φόργουορντ τόνισε πως είχε να διαλέξει –εκτός από τους «ερυθρόλευκους»- ανάμεσα σε Σέλτικς και Χόρνετς, με τον προπονητή των τελευταίων να τον συγχαίρει για την τελική του επιλογή.

«Πρώτα θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Θεό που με ευλόγησε με αυτή την τεράστια ευκαιρία. Ήταν μία απόφαση που μου πήρε λίγο να τη σκεφτώ, για να διαλέξω ανάμεσα σε Μπόστον Σέλτικς ή Νιου Ορλίνς Χόρνετς και Ολυμπιακό. Ήταν μία απόφαση που έκανα με την καρδιά μου και ύστερα από συζήτηση που είχα με τη μητέρα μου. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον προπονητή των Χόρνετς, Μόντι Ουίλιαμς, ο οποίος με συνεχάρη μετά την υπογραφή του συμβολαίου μου με τον Ολυμπιακό σήμερα», έγραψε στο Facebook ο Τζόι Ντόρσεϊ, ο οποίος θα αγωνίζεται με την «ερυθρόλευκη» φανέλα για τα επόμενα δύο χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: