Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Κριβοκάπιτς: "Τα πάντα για την άνοδο"

Στο "Αθλητικό Metropolis" και στην εκπομπή "Τρίτο Ημίχρονο" μίλησε χθες ένα εκ των μεταγραφικών αποκτημάτων του Ηρακλή, Ράντοβαν Κριβοκάπιτς.

Ο Μαυροβούνιος που έκανε ντεμπούτο με την κυανόλευκη φανέλα στο φιλικό με τον Ολυμπιακό Βόλου, αγωνιζόμενος για 65 λεπτά και έχοντας πολύ καλή απόδοση αναφέρθηκε στο τι συνάντησε στη νέα του ομάδα αλλά και τους στόχους αυτής:

"Βρίσκομαι μόλις μία εβδομάδα στην ομάδα αλλά νιώθω ότι είμαι χρόνια εδώ. Είμαι πολύ ευχαριστημένος για αυτό το γεγονός, ενώ έχω γνωρίσει τους συμπαίκτες μου και τον προπονητή που όλοι τους με αγκάλισαν από την πρώτη στιγμή".

Για τους στόχους του ιδίου και της ομάδας τόνισε: "Ο Ηρακλής πέρασε πολλά και πλέον καλείται να αγωνιστεί στη Football League. Ολοι θέλουν να γυρίσει στη φυσική του θέση που είναι φυσικά η Super League. Η ομάδα είναι έτοιμη, στο τελευταίο φιλικό με την ανατροπή έδειξε χαρακτήρα. Εγώ θέλω δουλειά ακόμη αλλά θα δώσω τα πάντα για να τα καταφέρουμε. Μπορούμε να πετύχουμε την άνοδο".



πηγή: metrosport.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: