Ο υπεύθυνος Μάρκετινγκ του Ηρακλή, Νίκος Γραμμένος, μίλησε
στο Arena FM 89,4 για τις προσπάθειες της ομάδας να προβάλλει στο
μέγιστο την ΠΑΕ Ηρακλής.
Για τις οθόνες” Μάτριξ” που υπάρχουν σε κεντρικά σημεία της πόλης:“Σε συνεργασία με μια εταιρία που διαχειρίζεται αυτές τις εικόνες ήρθαμε σε συμφωνία και θα προβάλουμε το έμβλημα του συλλόγου και κάποια μηνύματα. Αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα κάλεσμα όσο αναφορά τα διαρκείας και τους δώδεκα άθλους που απεικονίζονται σε αυτά ενώ στη πορεία θα μπορεί ο επισκέπτης να μαθαίνει διάφορες πληροφορίες όπως πότε είναι ο επόμενος αγώνα , τι ώρα είναι, με ποιόν είναι και άλλες πληροφορίες.Μιλάμε με αυτή την εταιρεία και θέλουμε να δούμε άμα είναι εφικτό να ανεβάζουμε κάποιες φάσεις από αγώνες η κάποια αφιερώματα με ιστορικά παιχνίδια και ιστορικές μορφές που πέρασαν από τον Ηρακλή”.
Για το πως ήρθε η σκέψη για αυτές τις οθόνες:“Η αλήθεια είναι πως περπατούσαμε, είδαμε αυτές τις οθόνες και απλά μας άρεσε η ιδέα. Ψάξαμε και βρήκαμε ποια εταιρεία τις διαχειρίζεται και καταλήξαμε σε συμφωνία”.
Για τις τοποθεσίες αυτών των οθονών:“Για αρχή θα βρίσκονται σε όλες τις “μάτριξ” στον ΟΣΕ. Από εκεί και πέρα περιμένουμε μια λίστα από την συγκεκριμένη εταιρεία με τις οθόνες τις οποίες διαχειρίζεται σε διάφορα σημεία της πόλης ώστε να αποφασίσουμε σε ποιές οθόνες θέλουμε να προβάλλεται στο μέγιστο η ΠΑΕ Ηρακλής”.
Για τις σκέψεις δημιουργίας μπουτίκ:“Υπάρχει η σκέψη για δημιουργία μπουτίκ και είμαστε σε αναζήτηση αλλά ακόμα δεν έχουμε καταλήξει σε κάποιες επιλογές. Είναι μια γενικότερη σκέψη που θέλουμε να υλοποιηθεί αλλά δε έχουμε βρει αυτή τη στιγμή κάποιο μέρος που να καλύπτει τις προσδοκίες μας”.
“Για περαιτέρω σκέψεις προώθησης της ομάδας του Ηρακλή:”“Υπάρχει μια ατζέντα η οποία θα υλοποιηθεί εν καιρώ.Δε θέλουμε να μιλάμε πολύ αλλά αυτά που κάνουμε να τα βλέπει ο κόσμος να συμβαίνουν γύρω του”.
Πηγή: arenafm.gr
Για τις οθόνες” Μάτριξ” που υπάρχουν σε κεντρικά σημεία της πόλης:“Σε συνεργασία με μια εταιρία που διαχειρίζεται αυτές τις εικόνες ήρθαμε σε συμφωνία και θα προβάλουμε το έμβλημα του συλλόγου και κάποια μηνύματα. Αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα κάλεσμα όσο αναφορά τα διαρκείας και τους δώδεκα άθλους που απεικονίζονται σε αυτά ενώ στη πορεία θα μπορεί ο επισκέπτης να μαθαίνει διάφορες πληροφορίες όπως πότε είναι ο επόμενος αγώνα , τι ώρα είναι, με ποιόν είναι και άλλες πληροφορίες.Μιλάμε με αυτή την εταιρεία και θέλουμε να δούμε άμα είναι εφικτό να ανεβάζουμε κάποιες φάσεις από αγώνες η κάποια αφιερώματα με ιστορικά παιχνίδια και ιστορικές μορφές που πέρασαν από τον Ηρακλή”.
Για το πως ήρθε η σκέψη για αυτές τις οθόνες:“Η αλήθεια είναι πως περπατούσαμε, είδαμε αυτές τις οθόνες και απλά μας άρεσε η ιδέα. Ψάξαμε και βρήκαμε ποια εταιρεία τις διαχειρίζεται και καταλήξαμε σε συμφωνία”.
Για τις τοποθεσίες αυτών των οθονών:“Για αρχή θα βρίσκονται σε όλες τις “μάτριξ” στον ΟΣΕ. Από εκεί και πέρα περιμένουμε μια λίστα από την συγκεκριμένη εταιρεία με τις οθόνες τις οποίες διαχειρίζεται σε διάφορα σημεία της πόλης ώστε να αποφασίσουμε σε ποιές οθόνες θέλουμε να προβάλλεται στο μέγιστο η ΠΑΕ Ηρακλής”.
Για τις σκέψεις δημιουργίας μπουτίκ:“Υπάρχει η σκέψη για δημιουργία μπουτίκ και είμαστε σε αναζήτηση αλλά ακόμα δεν έχουμε καταλήξει σε κάποιες επιλογές. Είναι μια γενικότερη σκέψη που θέλουμε να υλοποιηθεί αλλά δε έχουμε βρει αυτή τη στιγμή κάποιο μέρος που να καλύπτει τις προσδοκίες μας”.
“Για περαιτέρω σκέψεις προώθησης της ομάδας του Ηρακλή:”“Υπάρχει μια ατζέντα η οποία θα υλοποιηθεί εν καιρώ.Δε θέλουμε να μιλάμε πολύ αλλά αυτά που κάνουμε να τα βλέπει ο κόσμος να συμβαίνουν γύρω του”.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου