Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Γιόβετιτς: «Θέλω να αναπληρώσω τον χαμένο χρόνο μου»

Αποφασισμένος να αναπληρώσει τον χαμένο του χρόνο στην Μάντσεστερ Σίτι είναι ο Στέβαν Γιόβετιτς.

Γιόβετιτς: «Θέλω να αναπληρώσω τον χαμένο χρόνο μου»
Μετά από ένα εφιαλτικό ξεκίνημα της καριέρας του, ο Στέβαν Γιόβετιτς θέλει να αναπληρώσει όλο αυτό το χαμένο χρόνο και να δείξει μία καλύτερη εικόνα. H Mαν. Σίτι δαπάνησε 25 εκατ. ευρώ για την απόκτησή του από τη Φιορεντίνα, αλλά φέτος έχει μόλις επτά συμμετοχές και δύο γκολ

«Είναι πολύ πιο εύκολο όταν αγωνίζεσαι και σκοράρεις αλλά δυστυχώς για εμένα δεν είναι ένας καλός τρόπος για να ξεκινήσεις. Αλλά πρέπει να μείνω ήρεμος και να πιστεύω στον εαυτό μου. Ξέρω ότι μπορώ να κάνω πολλά καλά πράγματα για την ομάδα. Ελπίζω να έχω την ευκαιρία να το δείξω τους τελευταίους τέσσερις μήνες» ανέφερε ο 24χρόνος ποδοσφαιριστής.

«Ήθελα να σκοράρω αλλά επίσης πρέπει να πω και ένα ευχαριστώ στους συμπαίκτες μου. Υπάρχουν πολλοί αγώνες ακόμα οπότε ελπίζουμε να κερδίσουμε αρκετά τρόπαια», πρόσθεσε ο Μαυροβούνιος φορ. Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: