Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Μαυρίας: «Τώρα να παίζω περισσότερο»

Μετά το πρώτο του γκολ με τη Σάντερλαντ, ο Χάρης Μαυρίας θέτει σαν στόχο την καθιέρωση.

Μαυρίας: «Τώρα να παίζω περισσότερο»
Το πρώτο γκολ του Χάρη Μαυρία με τη Σάντερλαντ ήταν και… φαρμακερό, καθώς χάρισε στην ομάδα του τη νίκη-πρόκριση επί της Κιντερμίνστερ. Επόμενος στόχος του πρώην εξτρέμ του Παναθηναϊκού είναι να καθιερωθεί στην ομάδα του Γκουστάβο Πογιέτ.

«Τα γκολ είναι σημαντικό κομμάτι του παιχνιδιού μου και θέλω να σκοράρω, όπως και να δίνω ασίστ, για να προοδεύσω σε αυτή την ομάδα. Προσπαθώ όχι μόνο στους αγώνες, αλλά καθημερινά στις προπονήσεις να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό. Δουλεύω σκληρά για να εκμεταλλευτώ την ευκαιρία όταν θα έρθει. Έχω πλέον προσαρμοστεί και στόχος μου είναι τώρα να έχω περισσότερες συμμετοχές», δήλωσε ο Μαυρίας.

Περιγράφοντας το γκολ που σημείωσε, είπε: «Μου ήρθε η μπάλα ξαφνικά και το μόνο που είχα στο μυαλό μου ήταν να σκοράρω. Δεν ήταν δύσκολο για μένα. Είδα την απέναντι γωνία και προσπάθησα να σημαδέψω. Χάρηκα πολύ για το γκολ κι επειδή βοήθησα την ομάδα μου να πάρει την πρόκριση».Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: