Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

«Γέννημα – θρέμμα Αρειανός»

Στον  Arena FM 89,4 φιλοξενήθηκε ο γνωστός φίλαθλος του Άρη, Παντελής Λεονταρίδης και μίλησε για τις εμπειρίες του στους «Κίτρινους» και για την γνώμη του για την ομάδα.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
«Εγώ κουβαλούσα τα ρούχα μου για να παίξω μπάλα και είμαι γέννημα – θρέμμα Αρειανός. Αυτή την στιγμή είμαι 82 χρονών και θυμάμαι τον Κλίσοβιτς, τον πρώτο ξένο προπονητή του Άρη όταν ήμουν στην Β’ ομάδα. Είχα φάει ένα… χαστούκι σαν παίκτης από αυτόν επειδή είχα μια ταμπακιέρα και έπαιζα. Πήγαινα πάρα πολύ στο γήπεδο και κατέβαινα και στην Αθήνα. Το 1951 παίζαμε με τον Παναθηναϊκό και ο Βελιάδης είχε σπάσει το χέρι του και με είχαν βάλει να παίξω τερματοφύλακας, σε ηλικία 18 χρονών! Έκανα πόσες αποκρούσεις και… τρελάθηκε ο Βικελίδης».
Για τον Βικελίδη:
«Ήταν πάρα πολύ καλός άνθρωπος και πολύ σωστόw».
Για τα παιχνίδια που πηγαίνει:
 «Εγώ πέρυσι όταν ο Άρης έπαιζε με τον Πανιώνιο πήγα στο δεύτερο ημίχρονο. Μόλις μπήκα κέρδιζε ο Πανιώνιος με σκορ 2-1 και πως δεν πηγαίναμε καλά. Ξαφνικά ένα από τα παιδιά άρπαξε την μπάλα και την πέταξε στο αριστερό εξτρέμ. Με το που είπα πως αυτή η φάση είναι γκολ, ο Άρης ισοφάρισε. Τελικά ο Άρης κέρδισε 4-2 και όλοι τρελάθηκαν».
Για το αν θα πάει στην σουίτα του Άρη:
« Δεν ξέρω για αυτό γιατί δεν είμαι και σε τόσο καλή κατάσταση».
Για τον φετινό Άρη:
«Τον Άρη τον πούλησε η διοίκηση. Άκουσα πως κάποιος έβαλε κάποια εκατομμύρια και τα θέλει σε μερικά χρόνια. Εγώ πιστεύω πως έγινε λάθος που δεν έμεινε προπονητής ο Παπαδόπουλος. Όταν είχα ρωτήσει τον Τσιόλη γιατί φεύγει από τον Άρη, είχε πει πως δεν έχει κανένα παράπονο από τους παίκτες αλλά τον έφαγε το συμβούλιο. Έτσι όπως είναι τα πράγματα, αν ο Πανσερραϊκός με την Καβάλα φέρουν ισοπαλία, ο Άρης θα περάσει πρώτος. Από εκεί και πέρα όλα μπορούν να πάνε καλά».
*Πηγή: arenafm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: