Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015

«Ήρθα στην ΑΕΚ για τίτλους»!

«Πεινασμένος» έδειξε με το… καλημέρα ο Ντίντακ Βιλά! Ο νεοαποκτηθείς άσος της ΑΕΚ μίλησε για το «πολύ μεγάλο βήμα» της καριέρας του και δήλωσε έτοιμος να βάλει το λιθαράκι του για κατάκτηση τίτλων.

«Ήρθα στην ΑΕΚ για τίτλους»!

Στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης της ΑΕΚ (μετά το τριετές συμβόλαιο που υπέγραψε), ο Ισπανός μπακ εμφανίστηκε... διψασμένος για καθιέρωση με την κιτρινόμαυρη φανέλα, αλλά κι έτοιμος για κατάκτηση τίτλων με την Ένωση.

«Είμαι πολύ χαρούμενος, διότι υπέγραψα συμβόλαιο σε μία μεγάλη ομάδα που επιδιώκει να κατακτά τίτλους και αυτό για εμένα είναι εξαιρετικά σημαντικό» ήταν τα πρώτα λόγια του 26χρονου αριστερού μπακ στο σάιτ της ΠΑΕ και συμπλήρωσε:

«Για την καριέρα μου θεωρώ ότι είναι ένα πολύ μεγάλο βήμα το ότι ανήκω πλέον σε μία ομάδα που θέλει να κερδίζει σε κάθε της παιχνίδι. Είμαι έτοιμος να την βοηθήσω άμεσα και πιστεύω ότι και εγώ μπορώ να πάρω πάρα πολλά από τη συνεργασία μου με την ΑΕΚ αλλά και η ΑΕΚ θα κερδίσει πολλά από εμένα». *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: