Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015

Παπανικολάου: «Δημιουργούν λάθος εντυπώσεις»

Θέση για το ποστάρισμα στο Instagram που ΔΕΝ ανήκει σε δικό του λογαριασμό και παρερμηνεύτηκε από πολλούς ως προάγγελος επιστροφής του στον Ολυμπιακό πήρε ο Κώστας Παπανικολάου.

Παπανικολάου: «Δημιουργούν λάθος εντυπώσεις»

«Τις τελευταίες μέρες έχω επικεντρώσει όλες μου τις δυνάμεις στην προετοιμασία με την Εθνική. Νωρίτερα σήμερα πληροφορήθηκα ότι κάποιος χρησιμοποίησε το όνομά μου για να δημιουργήσει λάθος εντυπώσεις. Η φωτογραφία μου που ανέβηκε στο Instagram από χρήση που ισχυρίστηκε πως είμαι εγώ ίσως οδήγησε κάποιους ανθρώπους στο να πιστέψουν πως επιστρέφω στον Ολυμπιακό. Η ομάδα αυτή θα έχει πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου για όσα μου πρόσφεραν, αλλά αυτή τη στιγμή είμαι παίκτης των Νάγκετς και το μόνο που σκέφτομαι είναι η ομάδα μου και το ΝΒΑ. Θα ήθελα να πληροφορήσω τους πάντες πως έχω ένα και μοναδικό προφίλ, στο Facebook. Οτιδήποτε άλλο είναι μια προσπάθεια ορισμένων ανθρώπων να παραπλανήσουν τον κόσμο παριστάνοντας τον εαυτό μου. Μαζί με τους εκπροσώπους μου θα κάνουμε ό,τι είναι απαραίτητο για να μη ξανασυμβεί κάτι τέτοιο στο μέλλον».
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: