Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015

Ανανέωσε ο Μιραλάς!!


Δεν πάει πουθενά, στην Αγγλία θα μείνει! Η Έβερτον ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Κέβιν Μιραλάς (που ακούστηκε και για Ολυμπιακό), επιβραβεύοντάς τον για τις εμφανίσεις του.

Ανανέωσε ο Μιραλάς!
Ακουγόταν έντονα για Ολυμπιακό, έπαιζε το όνομά του και για άλλες ομάδες, ωστόσο ο Κέβιν Μιραλάς δεν πάει πουθενά!

Η Έβερτον ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Βέλγο μεσοεπιθετικό ως το 2018, επιβραβεύοντάς τον για την παρουσία του στο Λίβερπουλ, με τον ίδιο να... κλείνει τα αυτιά του στις «σειρήνες».

Ο 27χρονος άσος μετράει συνολικά 29 γκολ σε 110 εμφανίσεις του με τα «ζαχαρωτά» απ’ όταν πήγε στο Νησί. «Είμαι πολύ χαρούμενος που υπέγραψα νέο συμβόλαιο. Το έκανα γιατί θέλω να κερδίσω ένα τρόπαιο με την Έβερτον. Είμαι σε μια καλή ομάδα και μου αρέσει που θα συνεχίσω εδώ την καριέρα μου. Πλέον συγκεντρώνομαι στο μέλλον με την ομάδα μου, αρχής γενομένης με την Πρέμιερ Λιγκ».*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: