Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015

Σαμπό: «Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να έρθω στον ΠΑΟΚ»

Την ελπίδα να έχουν αίσιο τέλος οι επαφές του ΠΑΟΚ με τη Σπάρτακ Τρνάβα για τη μεταγραφή του εξέφρασε ο Έρικ Σαμπό.

Σαμπό: «Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να έρθω στον ΠΑΟΚ»

«Από την χθεσινή συνομιλία που υπήρξε δεν έχω καμία νεότερη ενημέρωση. Πιστεύω είμαστε στο στάδιο όπου οι δυο ομάδες θα είναι σε διαπραγμάτευση για την μεταγραφή μου. Ελπίζω να πάνε όλα καλά, όμως δεν έχω τίποτα περισσότερο αυτή την στιγμή», δήλωσε στον Arena FM.

O 23χρονος Σλοβάκος μέσος ανυπομονεί. «Προσωπικά θέλω να έρθω στον ΠΑΟΚ, θα είναι ένα άλμα για την καριέρα μου. Αλλά δεν εξαρτάται από εμένα αυτό, καθώς είναι σε συζητήσεις οι δυο ομάδες και θα πρέπει να περιμένουμε. Μακάρι να έχουμε αίσιο τέλος»

Ήδη, πάντως, έχει μιλήσει με τον συμπατριώτη του, Ρόμπερτ Μακ: «Έχουμε πολύ καλές σχέσεις και όταν μιλήσαμε μετά το τέλος του αγώνα με ρώτησε αν θα υπάρξει εξέλιξη με τον ΠΑΟΚ και θα είναι συμπαίκτες. Του είπα ότι θα το άθελα αλλά θα πρέπει να περιμένουμε τις εξελίξεις ώστε αν υπάρξει συμφωνία». *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: