Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

Έθαψαν το τσεκούρι Περέιρα-Φαν Πέρσι!


Μετά από εξηγήσεις (κάποια ΜΜΕ μιλούν και για «συγγνώμη») του Ρόμπιν Φαν Πέρσι προς τον Βίτορ Περέιρα.

Έθαψαν το τσεκούρι Περέιρα-Φαν Πέρσι
Η κρίση που πέρασε η σχέση του Βίτορ Περέιρα με τον Ρόμπιν Φαν Πέρσι φαίνεται πως-τουλάχιστον μέχρι νεωτέρας-ανήκει στο παρελθόν. Σύμφωνα με τουρκικά ΜΜΕ, ο Ολλανδός φορ και ο Πορτογάλος προπονητής της Φενέρμπαχτσε συζήτησαν για το προ ημερών μεταξύ τους επεισόδιο και μετά από εξηγήσεις του ποδοσφαιριστή (κάποιες φήμες μιλούν για απολογία του) το θέμα θεωρείται λήξαν.

Υπενθυμίζεται πως ο πρώην τεχνικός του Ολυμπιακού είχε κρατήσει τον Φαν Πέρσι εκτός ενδεκάδας στον αγώνα με την Μπούρσασπορ κι όταν τον σήκωσε για να τον ρίξει στη μάχη εκείνος αντέδρασε, στη συνέχεια απάντησε και με γκολ που χάρισε τη νίκη στη «Φενέρ» με 2-1, ενώ μετά το τέλος του αγώνα είχε δηλώσει: «Δεν είμαι πολύ χαρούμενος αυτή την περίοδο και δεν είμαι χαρούμενος γιατί δεν καταλαβαίνω γιατί δεν ξεκίνησα στο παιχνίδι με τη Μπούρσασπορ. Είμαι καλά, σε πολύ καλή φυσική κατάσταση, είμαι σε θέση να παίξω 90 λεπτά, αλλά ήμουν στον πάγκο». *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: