Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

Μπενζεμά: «Χαρούμενος στην καλύτερη ομάδα του πλανήτη»

Ο Καρίμ Μπενζεμά για ακόμα μια φορά ξεκαθάρισε πως ουδέποτε σκέφτηκε το ενδεχόμενο να φύγει από την Ρεάλ Μαδρίτης χαρακτηρίζοντας την, τη καλύτερη ομάδα του πλανήτη.

Μπενζεμά: «Χαρούμενος στην καλύτερη ομάδα του πλανήτη»

Ο Γάλλος φορ της «Βασίλισσας» τόνισε πως είναι χαρούμενος στην Ρεάλ, την οποία χαρακτήρισε κορυφαία ομάδα του πλανήτη, λέγοντας πως δεν υπάρχει κανένας λόγος να φύγει ούτε τώρα ούτε στο άμεσο μέλλον.

«Ποτέ δεν ήμουν κοντά στο να φύγω από τη Ρεάλ. Κάθε καλοκαίρι γελάω με τις φήμες μαζί με τον αδερφό μου και τους φίλους μου. Περιμένουμε κάθε φορά τα media να βγάλουν φήμες. Κατά τη γνώμη μου Ρεάλ Μαδρίτης και Μπαρτσελόνα είναι η κορυφή στο ποδόσφαιρο. Συνεπώς γιατί να φύγω; είμαι βασικός στον καλύτερο σύλλογο του πλανήτη. Είναι χαρούμενος εδώ, είναι τόσο απλό», ανέφερε ο Μπενζεμά. *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: