Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

Ματσιούλις: «Είμαι σαν μποξέρ»

Τη δική του φιλοσοφία για το μπάσκετ έχει ο Γιόνας Ματσιούλις. «Για μένα η μεγαλύτερη χαρά είναι στη μάχη, όχι στο σκοράρισμα», δήλωσε. Καθησυχαστικός ο Λιθουανός για το κακό ξεκίνημα της Ρεάλ.

Ματσιούλις: «Είμαι σαν μποξέρ»

«Μπορώ να σκοράρω, αλλά για μένα η μεγαλύτερη χαρά του παιχνιδιού είναι στη μάχη. Τότε είμαι χαρούμενος! Είμαι σαν μποξέρ. Η άμυνα μού δίνει ευχαρίστηση. Είμαι περισσότερο περήφανος για ένα ριμπάουντ, ένα κλέψιμο ή μια καλή πάσα, παρά με ένα καλάθι. Έτσι αντιλαμβάνομαι εγώ το μπάσκετ», τόνισε ο Λιθουανός φόργουορντ.

Όσο για το κακό ξεκίνημα της Ρεάλ στη σεζόν, καθώς έχασε το Σούπερ Καπ και γνώρισε ήττες από Βαλένθια και Χίμκι, είπε: «Είναι πάντα άσχημο να χάνεις, γιατί είμαστε ομάδα με νοοτροπία νικητή, αλλά πρέπει να καταλάβουμε πως έλειπαν επτά παίκτες στις εθνικές τους ομάδες και υπάρχει κούραση. Δεν είμαστε ρομπότ, αλλά άνθρωποι. Δεν ανησυχώ, πάντως. Χρειαζόμαστε ξεκούραση και προπόνηση. Είμαι βέβαιος πως θα επιστρέψουμε στις νίκες». *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: