Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

Μπέμπε: «Δεν ξέρουν στην Αγγλία τι έχω περάσει... »

Με πίκρα θυμήθηκε ο Μπέμπε όσα προσπάθησε ανεπιτυχώς να κάνει στην Αγγλία και τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Με πόνο καρδιάς μιλάει για τον... τίτλο του αποτυχημένου, που του χρεώθηκε δίχως να έχει προλάβει να διαμορφώσει τον χαρακτήρα του, αφού τότε, είχε αφήσει μόλις για δυο μήνες το ορφανοτροφείο...  
«Ξέρω τι λένε στην Αγγλία... Ότι με πήρε η Γιουνάιτεντ για 10 εκατ.λίρες, με παρουσίαζαν όλοι σαν το... παιδί – θαύμα και τελικά έχω φύγει ως αποτυχημένος. Με πονάει αυτό γιατί ο κόσμος δεν ξέρει... Δεν ξέρει τι έχω περάσει, τι βιώματα κουβαλούσα και την κατάσταση στην οποία κλήθηκα να ανταπεξέλθω αν και ήμουν ένα μικρό παιδί...» θυμάται ο Πορτογάλος μιλώντας στη «Daily Mail» και μάλιστα, όπως αναφέρει ο δημοσιογράφος, Άνταμ Κράφτον, που τον συνάντησε για να του μιλήσει, αντιλήφθηκε ότι βούρκωνε μιλώντας για το παρελθόν του και ήταν συναισθηματικά φορτισμένος...
«Ήμουν σοκαρισμένος όταν είχε ξεκινήσει όλη η ιστορία με τη Γιουνάιτεντ... Πίστευα μέχρι και την τελευταία στιγμή ότι επρόκειτο για αστείο... Οι φίλοι και οι συγγενείς μου με έπαιρναν τηλέφωνο και με ρωτούσαν αν ήταν αλήθεια όσα γράφονταν... Ήμουν πραγματικά έκπληκτος. Από την τρίτη κατηγορία της Πορτογαλίας να φτάσω σε έναν κορυφαίο σύλλογο. Δεν ήταν και πολύ φυσιολογικό αυτό που συνέβαινε...» λέει ο Μπέμπε, που το 2010, όταν και μετακόμισε στο Μάντσεστερ, είχε αφήσει μόλις δύο μήνες το ορφανοτροφείο όπου μεγάλωσε και για το οποίο λέει:
«Με έσωσε το ορφανοτροφείο Casa do Gaiato. Γι' αυτό και το βλέπεις το όνομα που το έχω στο πόι μου με τατουάζ... Δεν καταλαβαίνεις και δεν μπορώ να περιγράψω πόσα μου έδωσαν οι άνθρωποι του ορφανοτροφείου... Έμαθα να διαβάζω και να γράφω. Είδα καλά και άσχημα πράγματα μεγαλώνοντας. Έμαθα το καλό και το κακό. Ό,τι έχω πετύχει στη ζωή μου, το χρωστάω σ' εκείνους τους ανθρώπους. Μερικές φορές, όταν επιστρέφω στην Πορτογαλία, πηγαίνω και μένω εκεί και τα Χριστούγεννα παίρνω δώρα για όλα τα παιδιά. Εκεί αισθάνομαι ότι είναι το σπίτι και η οικογένειά μου... Όσα χρήματα κι αν βγάλω από το ποδόσφαιρο, πάντοτε εκείνο το ορφανοτροφείο θα είναι το σπίτι μου». 
*Πηγή: England365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: