Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2015

Το... δέλεαρ του Σερ Άλεξ στον Κριστιάνο!

Μια συγκεκριμένη υπόσχεση από τον Σερ Άλεξ Φέργκιουσον έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην απόφαση του Κριστιάνο Ρονάλντο να μετακομίσει στο Μάντσεστερ για λογαριασμό της Γιουνάιτεντ, πίσω στο 2003...  
Στα 18 του, τότε, ο Πορτογάλος νυν σούπερ σταρ, όταν έμαθε για το ενδιαφέρον των «κόκκινων διαβόλων» δήλωνε κατενθουσιασμένος, ενώ, αποκάλυψε το λόγο που του έδωσε ο πρώην τεχνικός της ομάδας και Βρετανός πολυνίκης προπονητής, προτού παρθεί η απόφαση να «πέσουν» οι υπογραφές...
«Έχω πάθος με τη Γιουνάιτεντ. Αυτό που μου μετέφερε ο Ζόρζε Μέντες από τον Σερ Άλεξ Φέργκιουσον πριν από τη μεταγραφή, ήταν όνειρο για εμένα... Το να παίζω στη Σπόρτινγκ Λισαβόνας και ξαφνικά να με ζητάει η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ήταν τρομερό. Ο Φέργκιουσον μου είχε πει ότι θα έπαιζα τουλάχιστον στα μισά παιχνίδια εκείνη τη σεζόν και ήταν φανταστικό για εμένα. Μεγάλο δέλεαρ... Ο Ζόρζε με βοήθησε πολύ, όπως και οι κουβέντες του Σερ Άλεξ...» είπε ο Κριστιάνο Ρονάλντο. 
*Πηγή: England365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: