Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2016

Ντε Χέα: «Είχα σκεφτεί να φύγω, τώρα είμαι καλά»


Ντε Χέα: «Είχα σκεφτεί να φύγω, τώρα είμαι καλά»

Ο Νταβίντ Ντε Χέα κατέστησε σαφές πως οι τάσεις φυγής που είχε παρουσιάσει παλαιότερα ανήκουν στο παρελθόν και πως πλέον νιώθει απόλυτα ευτυχής στη Μαν. Γιουνάιτεντ.

Το καλοκαίρι βρέθηκε στον προθάλαμο της Ρεάλ, με τη μεταγραφή να χαλά στις… καθυστερήσεις. Ο Νταβίντ Ντε Χέα έκτοτε έχει υπογράψει νέο συμβόλαιο με τη Μαν. Γιουνάιτεντ και παρότι παραδέχεται πως είχε σκεφτεί σοβαρά να φύγει, πλέον νιώθει απόλυτα χαρούμενος στους «κόκκινους διαβόλους».

«Στην αρχή της καριέρας μου εδώ τα πράγματα ήταν δύσκολα, υπήρχαν κάποιες στιγμές που σκέφτηκα πως δεν ήταν το κατάλληλο μέρος για μένα και πως ίσως έπρεπε να επιστρέψω στην Ισπανία. Όμως δούλεψα σκληρά και συνεχίζω να το κάνω. Τώρα είμαι χαρούμενος εδώ, το απολαμβάνω και πιστεύω στην ομάδα. Θέλω να γίνω ένας θρύλος του συλλόγου, όπως ο Σμάιχελ και ο Φαν Ντερ Σαρ. Στόχος μου είναι να γίνω ο κορυφαίος γκολκίπερ στον κόσμο και γι’ αυτό δουλεύω. Θέλω να πάρω τίτλους με τη Μαν. Γιουνάιτεντ», δήλωσε στο Sky Sports.
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: