Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

Ναπολεόνι: «Είμαι σίγουρος πως θα τα ξαναπούμε» (video)


Ναπολεόνι: «Είμαι σίγουρος πως θα τα ξαναπούμε» (video)

Με ένα βίντεο που δημοσιεύτηκε στη σελίδα του Ατρόμητου ο Στέφανο Ναπολεόνι εκδήλωσε για ακόμα μια φορά πριν αποχωρήσει την αγάπη του για την ομάδα του Περιστερίου. «Θα είμαι πάντα ένας από εσάς» είπε

Ένα συγκινητικό μήνυμα έστειλε στους φίλους του Ατρόμητου ο Στέφανο Ναπολεόνι, πριν αναχωρήσει για την Τουρκία, όπου θα συνεχίσει την καριέρα του.

Ο Ιταλός μέσος ανέφερε χαρακτηριστικά: «Θέλω να ευχαριστήσω όλο τον κόσμο του Ατρόμητου για όλα αυτά τα χρόνια που περάσαμε μαζί. Για την στήριξη που μου έδωσαν, για την αγάπη που μου έδειξαν. Είμαι σίγουρος πως κάποια στιγμή θα τα ξαναπούμε. Forza Ατρομητάρα. Εγώ πάντα θα σας ακολουθώ. Και μακριά που θα είμαι πάντα θα είμαι ένας από εσάς. Ευχαριστώ».






*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: