Δευτέρα 31 Αυγούστου 2009

Mπάλακ: "Αισθάνομαι ακόμα νέος"

i

Μίκαελ Μπάλακ Ακόμα... παιδί, παρά τα 32 του χρόνια αισθάνεται ο Μίκαελ Μπάλακ, όπως τόνισε ο ίδιος με δηλώσεις του στον αγγλικό Τύπο. Ο Γερμανός μέσος της Τσέλσι είπε ότι πρόθεση του είναι να παίζει σε υψηλό επίπεδο για αρκετά χρόνια ακόμα και πως δεν θα έλεγε όχι σε πρόταση των Λονδρέζων για επέκταση του συμβολαίου του.

"Αισθάνομαι νέος και ας είμαι 32 ετών. Θέλω να παίζω ποδόσφαιρο για πολλά χρόνια ακόμα σε υψηλό επίπεδο γιατί αισθάνομαι καλά. Εδώ στην Αγγλία είναι το καλύτερο πρωτάθλημα στον κόσμο και αισθάνομαι χαρούμενος που είμαι μέλος του. Ήταν καλή επιλογή για μένα να μετακομίσω στην Αγγλία. Αισθάνομαι άνετα που είμαι στην Τσέλσι. Η ανανέωση του συμβολαίου μου εξαρτάται και από τις δύο πλευρές. Έχω πολλά χρόνια μπροστά μου αλλά δε θέλω να πιέσω τον εαυτό μου ή την ομάδα. Εάν είναι να προχωρήσουμε μαζί, θα προχωρήσουμε μαζί", ήταν τα λόγια του Μπάλακ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: