Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2009

Σοκ με Γκαρσία

Άσχημα είναι τα νέα που έρχονται από την Βολιβία. Ο ίδιος ο Νάτσο Γκαρσία επιβεβαίωσε στην «facetas deportivas» ότι το τράβηγμα που ένιωσε λίγο πάνω από τον δεξιό μηρό στο παιχνίδι με το Εκουαδόρ, είναι σοβαρό και θα τον κρατήσει εκτός αγωνιστικών χώρων για ένα μήνα. Χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις του μέσου του Άρη λίγο πριν πάρει το αεροπλάνο της επιστροφής για την Ελλάδα: «Πιστεύω ότι δεν θα προλάβω τα δύο παιχνίδια που απομένουν για τα προκριματικά του παγκοσμίου κυπέλλου. Γνωρίζω πολύ καλά το σώμα μου και ξέρω ότι ο τραυματισμός μου είναι σοβαρός. Αυτό μου είπε και ο γιατρός της ομάδας. Ένιωσα ένα τράβηγμα λίγο πάνω από τον δεξιό μηρό και για αυτό δεν συνέχισα το παιχνίδι. Υποθέτω ότι θα μείνω εκτός τουλάχιστον για ένα μήνα. Αυτός ο τραυματισμός έρχεται την στιγμή που δίνω «μάχη» στον Άρη για να κερδίσω μια θέση βασικού. Το μόνο που μου μένει να κάνω τώρα είναι να φροντίσω τον εαυτό μου και να προσπαθήσω να επιστρέψω όσο το δυνατόν γρηγορότερα». Ο Νάτσο αναμένεται το πρωί στη Θεσσαλονίκη και το πρώτο πράγμα που θα κάνει είναι να εξεταστεί από τον Βαγγέλη Πανταζή, για να διαπιστωθεί η σοβαρότητα του τραυματισμού του.Πηγη Metrosport

Δεν υπάρχουν σχόλια: