Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2009

Ρινκόν: "Τσάμπιονς Λιγκ ή Γιουρόπα Λιγκ"


Ο Ντιόγκο Ρινκόν με τη φανέλα της Ντιναμό Ο Ντιόγκο Ρινκόν είναι ένας παίκτης που έχει συνηθίσει στην καριέρα του να έχει υψηλούς στόχους. Ο Βραζιλιάνος που συνεχίζει στην Ελλάδα και την Καβάλα, δεν δίστασε να πει σε συμπατριώτες του ότι στόχος της ομάδας είναι η έξοδος, είτε στο Τσάμπιονς Λιγκ, είτε στον Γιουρόπα Λιγκ!

"Είναι μια νέα πρόκληση στην καριέρα μου, ο σύλλογος μου έδωσε την ευκαιρία και εγώ από την πλευρά μου θα κάνω τα πάντα για να πετύχουμε τους στόχους μας, που είναι η έξοδος στο Τσάμπιονς Λιγκ ή στο Γιουρόπα Λιγκ. Πλην του Παναθηναϊκού, του Ολυμπιακού και της ΑΕΚ, όλες οι άλλες ομάδες βράζουν στο ίδιο καζάνι, οπότε πιστεύω πως μπορούμε να τα καταφέρουμε. Εγώ από την πλευρά μου είμαι έτοιμος να προσφέρω, και δεν αποκλείεται να πάρω χρόνο συμμετοχής στο ματς με τον Ολυμπιακό".

Δεν υπάρχουν σχόλια: