Τετάρτη 7 Απριλίου 2010

Λύμπε: "Μου άρεσαν όσα άκουσα..."


Ο Λυμπερόπουλος και ο Ταυλαρίδης μονομαχούν Το ενδεχόμενο επιστροφής του στην ΑΕΚ εξετάζει πάρα πολύ σοβαρά, πλέον, ο Νίκος Λυμπερόπουλος. Ο Μεσσήνιος επιθετικός επιβεβαίωσε στην ιστοσελίδα "aek365.gr" την επαφή που είχε πριν το Πάσχα με τον πρόεδρο της ΠΑΕ, Σταύρο Αδαμίδη και δεν έκρυψε ότι τα όσα συζητήθηκαν μεταξύ τους τον άφησαν ικανοποιημένο.

"Ο κ. Αδαμίδης ήθελε να με γνωρίσει. Ήθελα και εγώ να ακούσω τα σχέδιά του και έτσι έγινε μία συνάντηση. Δεν μιλήσαμε στο τηλέφωνο. Είχα πει ξανά ότι για θέματα μεταγραφής δεν συζητάω από το τηλέφωνο. Και το τήρησα", είπε αρχικά ο 35χρονος παίκτης της Αϊντραχτ Φρανκφούρτης και συνέχισε: "Τον άκουσα και μου άρεσαν οι σκέψεις του. Το όραμά του. Μιλήσαμε για το ποδόσφαιρο. Δεν αποκλείω τον Μάιο ενδεχομένως να μιλήσουμε για επιστροφή. Αφήνω τα πάντα ανοικτά για το μέλλον. Τίποτα όμως δεν έχει τελειώσει".

Επανέλαβε, μάλιστα, ότι έμεινε ικανοποιημένος από τη συζήτηση που είχε με τον πρόεδρο της Ενωσης: "Μου άρεσαν όσα άκουσα. Τα βρήκα πολύ θετικά και μακάρι να υλοποιηθούν για το καλό της ομάδας. Έχω ξαναπεί εξάλλου ότι δεν έχει σημασία ποιος θα βοηθήσει την ΑΕΚ, αρκεί να υπάρξει βοήθεια που θα κρατήσει για χρόνια

Δεν υπάρχουν σχόλια: