Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

Επιβεβαιώνει την συμφωνία ο Άντβοκαατ

http://www.gazzetta.gr/media/k2/items/cache/6c5ce56daa47b8f0fb3fef0a33099698_L.jpg?943912800?943912800?943912800Η παραίτηση του Ντικ Άντβοκαατ από τον πάγκο της Εθνικής Βελγίου και η συμφωνία του με την Ρωσία επιβεβαιώθηκε σήμερα από τον ίδιο, με τον Ολλανδό τεχνικό να τονίζει πως δεν θα συνεχίσει στην Άλκμααρ.«Δεν έχω υπογράψει ακόμα, αλλά ναι θα γίνω τεχνικός της Ρωσίας όπως ήταν και ο Γκους Χίντινγκ πριν από μένα. Το ποδόσφαιρο στην χώρα αναπτύσσεται συνεχώς και γω άλλωστε έχω συνηθίσει εδώ πέρα», τόνισε ο πρώην τεχνικός της Ζενίτ που απάντησε και στις «κατηγορίες» των Βέλγων οι οποίοι έμειναν... ξεκρέμαστοι:

«Καταλαβαίνω πολύ καλά πως αισθάνονται. Αλλά στο ποδόσφαιρο, το πιο σημαντικό είναι να πηγαίνεις πάντα σε ένα υψηλότερο επίπεδο. Και η Ρωσία παίζει σε υψηλότερο επίπεδο από το Βέλγιο και οι πιθανότητες να φτάσει στα τελικά του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος είναι μεγαλύτερες. Αν βάσιζα τις αποφάσεις μου με κριτήριο τα λεφτά, τότε δεν θα είχα αναλάβει το Βέλγιο. Ο ιδανικότερος αντικαταστάτης μου είναι ο βοηθός μου, ο Μαρκ Βίλμοτς»

Τέλος, ο Άντβοκαατ τόνισε πως δεν θα συνεχίσει στην Άλκμααρ: «Πλέον δεν θα είμαι σε θέση να έχω παράλληλη δουλειά στην Αζέτ», ήταν τα λόγια του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: