Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

Αποσύρθηκαν οι κατηγορίες εναντίον του Μουν

http://www.sportdog.gr/Articles/Images/sd13/imgv3b_SsTyJl7P6H.jpgΤέλος έλαβαν οι δικαστικές περιπέτειες του Μπράις Μουν για την υπόθεση δολοφονίας εξ αμελείας μιας 25χρονης Νοτιοαφρικανής πέρυσι.Ο παίκτης του ΠΑΟΚ κατηγορούταν οτι τον περασμένο Ιούνιο παρέσυρε και σκότωσε με το αυτοκίνητο του την Μάβις Ενκούμπε στο Στάντον, όταν επέστρεφε από ένα πάρτι τις πρώτες πρωινές ώρες.

Στη δίκη που έγινε την Πέμπτη στο δικαστήριο του Ράντμπεργκ οι κατηγορίες εναντίον του Μουν αποσύρθηκαν λόγω έλλειψης στοιχείων, παρότι υπήρχαν τέσσερις μάρτυρες για να καταθέσουν εναντίον του.

«Είμαι πολύ ανακουφισμένος που όλα τελείωσαν. Ανυπομονώ για το Μουντιάλ. Αν ο προπονητής μου με χρειάζεται, είμαι έτοιμος να παίξω για τη χώρα μου», είπε ο 24χρονος μπακ.

Οσον αφορά στον πατέρα της άτυχης γυναίκας, Τίνους Μπόφου, δήλωσε πως «πονάω να βλέπω τον Μουν στο δικαστήριο, αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι αυτή τη στιγμή. Ακόμα και αν νιώθω θυμό, δεν μπορεί να επιστρέψει η κόρη μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: