Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

Μπιλίσκοφ: «Έχω πάρει όλα τα χρήματα, όλα έχουν τελειώσει»

Μπιλίσκοφ: «Έχω πάρει όλα τα χρήματα, όλα έχουν τελειώσει»

Ο Μαρίνο Μπιλίσκοφ μίλησε αποκλειστικά στο «Αθλητικό Metropolis» από τη Γερμανία όπου βρίσκεται, για το θέμα που έχει προκύψει με το CAS ξεκαθαρίζοντας πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τον ίδιο. Εξέλιξη που σίγουρα δεν θα αρέσει στον μεγαλομέτοχο της ΠΑΕ Λεβαδειακός Γιάννη Κομπότη: «Πριν από δύο μήνες μπήκαν στο λογαριασμό μου όλα τα χρήματα που μου οφείλονταν και πιστεύω πως δεν θα υπάρξει πρόβλημα στον Ηρακλή. Μετά από 3 χρόνια πήρα όλα τα χρήματα που μου οφείλονταν. Έχω μόνο καλές αναμνήσεις από τον Ηρακλή και πέρα από το οικονομικό, πέρασα μια εξαιρετική περίοδο και θέλω να στείλω να χαιρετίσματα στους φίλους του Ηρακλή. Νομίζω ότι η FIFA δεν θα ενοχλήσει τον Ηρακλή, αφού εγώ πήρα τα χρήματα και όλα έχουν τελειώσει. Δεν ήθελα και δεν θέλω να κάνω ζημιά στον Ηρακλή. Τώρα παίζω στην Γκρόιτερ Φιρτ κι έχω άλλο ένα χρόνο συμβόλαιο. Φτάσαμε μέχρι τα ημιτελικά του κυπέλλου στη Γερμανία. Στο πρωτάθλημα δεν τα πήγαμε καλά, αλλά αλλάξαμε τρεις προπονητές. Εύχομαι στον Ηρακλή να βρει το δρόμο του».

Δεν υπάρχουν σχόλια: