Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

Μπέος: «Πρέπει να αντιδράσει δυναμικά ο Ηρακλής»

Μπέος: «Πρέπει να αντιδράσει δυναμικά ο Ηρακλής»

Ο Αχιλλέας Μπέος μίλησε σήμερα στο «Αθλητικό Metropolis» για το θέμα του Ηρακλή και την υπόθεση της αδειοδότησης. Ο κ. Μπέος τόνισε: «Δεν είναι δυνατόν να εκπροσωπείς τον Ηρακλή, είτε ως προσωρινή διοίκηση, είτε ως μέτοχος και να έχεις τέτοια παρουσία. Να αφήνεις τα λαμόγια, είτε αυτούς που έχουν ιδιοτελή σκοπό για να λειτουργήσουν για συμφέροντα άλλης ομάδας να αλωνίζουν. Ο Ηρακλής θα έπρεπε να αντιδράσει δυναμικά. Είτε με επίσημη ανακοίνωση, είτε με κάποιον άλλον τρόπο. Είναι δυνατόν να μιλαώ εγώ περισσότερο για τον Ηρακλή παρά οι παράγοντες του Ηρακλή; Καταρχήν δεν έχει να κάνει τίποτα η αδειοδότηση της ομάδας, με την βαθμολογία της Λίγκας και την επικύρωση της. Είναι διαφορετικά πράγματα. Στο ένα έχει ένομο συμφέρον ο Λεβαδειακός καθώς στρέφεται εναντίον της ΕΠΟ και της ΦΙΦΑ. Ο Ηρακλής πλήρωσε και δεν θα τιμωρηθεί. Αυτό γίνεται και στην ζωή μας. Το ίδιο ισχύει και σε αυτούς τους νόμους. Εγώ είμαι ο μοναδικός που έχω πάει σαν παράγοντας στο CAS. Μία με την υπόθεση του Σπυρόπουλου και μία με τον Άρη, όταν ήμουν πρόεδρος στον Πανιώνιο. Κέρδισα και τις δύο φορές. Θεωρώ ότι δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο να κερδίσει την υπόθεση ο Λεβαδειακός. Το CAS δεν πάει ενάντια στην FIFA. Για την αδειοδότηση είναι αλήθεια ότι λείπουν κάποια χαρτιά. Ο φάκελος είναι ελλιπής. Όμως στο παρελθόν υπήρχαν ομάδες που πήραν αδειοδότηση με πιο ελλιπή φάκελο. Είχαν εφημερίδες στο φάκελο και όχι χαρτιά. Είπα να υπάρξει μία ελαστικότητα. Είναι ιστορικό σωματείο και κάποιοι άνθρωποι που ζήτησαν πίστωση χρόνου αφού κάνουν προσπάθεια. Μου είπαν θέλουμε να βοηθήσουμε αλλά βοηθήστε μας κι εμάς. Αν όμως ο ίδιος ο Ηρακλής δεν μπορεί να βοηθήσει τον εαυτό του ποίος θα τον βοηθήσει. Από το γραφείο θα περιμένουν το μοιραίο; Κάτι πρέπει να κάνει. Αν έχω έναν μ…. απέναντι μου τον έπιασα κορόιδο. Κι εγώ ήμουν στην επιτροπή. Πήγα μόνος μου και μιλούσα για το Ηρακλή. Είπα δύο κουβέντες γιατί είναι άδικο αυτό που πάει να γίνει. Δεν το έκανα για να πάρω γαλόνια και δεν με αφορά αυτό. Κάποιοι άνθρωποι που τρέχουν τα πράγματα όμως, πρέπει να τα τρέξουν πιο δυναμικά και σατράπικα. Να βάλουν και άλλα μέσα. Αυτή η τακτική είναι για χώρες ποδοσφαιρικά προηγμένες. Εδώ όμως δεν είναι Αγγλία και είναι Ελλάδα. Χρειάζεται τσαμπουκάς, δυναμική και γνώση. Δεν μπορεί να ασχολούνται 30 άτομα. Ας ασχοληθούν δύο. Ο Ηρακλής πρέπει να πάρει άδεια συμμετοχής. Όταν ήρθα στον Ηρακλή να βοηθήσω και έφυγα γιατί έβλεπα τα ευτράπελα κάποιοι πανηγύριζαν. Αυτοί που ήρθαν να κονομήσουν και να είναι πρώτοι στο πανηγύρι και στην μάσα. Δυστυχώς δικαιώνομαι. Θα ήθελα ο Ηρακλής να είναι στην εξάδα. Το θέμα όμως είναι τι γίνεται σήμερα. Μίλησα και χθες μαζί τους. Δεν είχε δικαίωμα ψήφου όμως είπα την άποψη μου. Ήρθα σε σύγκρουση με τον Κομπότη. Εγώ ότι έχω να πω το λέω στα ίσια. Δικαιούται ο Ηρακλής να βρίσκεται του χρόνου στην μεγάλη κατηγορία. Όμως οι παράγοντες του πρέπει να αλλάξουν νοοτροπία. Οι άνθρωποι αφιλοκερδώς προσπαθούν όμως εδώ έγινε σκάνδαλο και δεν μιλάει κανείς. Η γνωμοδότηση του κ. Κουρίδη είναι για να γελάς. Στραφείτε εναντίον του, τι φοβάστε; Ηρακλής είστε! Σήμερα δεν βγαίνει καμία απόφαση. Δείγμα του ότι θέλουν να βοηθησουν. Όμως δεν θα βρέξει… στοιχεία. Πρέπει να βγούνε δυναμικά μπροστά. Να μπούνε μπροστά, να βάλουν υπουργό, να ασκηθούν πιέσεις. Έχει δυναμική ο Ηρακλής».

Για την ψήφο 14 ομάδων υπέρ της μη κατακύρωσης της βαθμολογίας, ο κ. Μπέος τόνισε: «Υπάρχουν δικλίδες. Μέχρι τις 20 του μήνα δεν πρόκειται να βγάλει καμία απόφαση το CAS. Το θέμα είναι η αδειοδότηση όμως και όχι η επικύρωση της βαθμολογίας. Ο Ηρακλής αν τρέξει μπορεί να πάρει την άδεια. Αυτοί που τρέχουν για ψήφους, ας βοηθήσουν τώρα τον Ηρακλή».

Δεν υπάρχουν σχόλια: