Τρίτη 18 Μαΐου 2010

Ζόρζε Κόστα: "Επειδή είμαι φίλος με τον Κονσεϊσάο δεν σημαίνει ότι θα πάω στον ΠΑΟΚ"

http://www.contra.gr/images/m/costapaok1705_m.jpgΜέσω δηλώσεών του στην ιστοσελίδα οlαPAOKgr, ο Ζόρζε Κόστα μιλάει για το διαζύγιο του Σάντος με τον ΠΑΟΚ και το ενδεχόμενο να αναλάβει την τεχνική ηγεσία του δικεφάλου του Βορρά.Καλησπέρα, κύριε Κόστα σας τηλεφωνώ από την Ελλάδα...

"Από τη Θεσσαλονίκη φαντάζομαι... Δεν είσαι ο πρώτος (γελάει)

-Ναι και φυσικά καταλαβαίνετε ότι θέλω να σας ρωτήσω για τον ΠΑΟΚ. Το όνομά σας είναι στη λίστα των υποψήφιων διαδόχων του Σάντος. Και μάλιστα φαίνεται ότι είστε ο επικρατέστερος...

"Δεν έχω μιλήσει με κανένα γι' αυτό το ενδεχόμενο. Θέλω να πω μόνο ότι ο Σάντος δούλεψε με απόλυτη επιτυχία το τριετές πλάνο που έθεσε με τη διοίκηση του ΠΑΟΚ. Σίγουρα, όλοι περιμένουν να δουν ποια θα είναι η επόμενη μέρα για τον σύλλογο και ειλικρινά εύχομαι το καλύτερο δυνατό".

-Έχετε συχνές τηλεφωνικές επαφές με τον Σέρτζιο Κονσεϊσάο...

"Είναι γνωστό ότι ο Σέρτζιο είναι φίλος μου. Αυτό είναι το ένα. Και το άλλο ότι αυτή την περίοδο δουλεύει στον ΠΑΟΚ. Αυτό δεν σημαίνει ότι εγώ θα πάω στον ΠΑΟΚ επειδή έχω καλή σχέση με τον Σέρτζιο. Ας μην τα συγχέουμε αυτά τα πράγματα".

-Αλήθεια, έχετε αποφασίσει για το μέλλον σας; Υπάρχουν προτάσεις που μελετάτε;

"Υπάρχουν δύο-τρεις προτάσεις, τόσο από την Πορτογαλία, όσο και από το εξωτερικό. Μέχρι την άλλη εβδομάδα θα έχω πάρει την απόφασή μου".

-Ποιο θα είναι το κριτήριο που θα καθορίσει την απόφασή σας;

"Να συνεργαστώ με σοβαρούς ανθρώπους σε μία ομάδα με φιλοδοξίες"

-Ο ΠΑΟΚ θα συμμετάσχει στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ. Διοικείται από ανθρώπους που γνωρίζουν πολύ καλά το αντικείμενο. Θα ήταν μια ενδιαφέρουσα προοπτική για την καριέρα σας, με βάση αυτά που λέτε...

"Ο ΠΑΟΚ δίνει αγώνες στον 3ο προκριματικό γύρο του Τσάμπιονς Λιγκ, είναι μία από τις μεγαλύτερες ομάδες της Ελλάδας, ένα μεγάλο κλαμπ στην Ευρώπη. Αυτό νομίζω τα λέει όλα"

-Θα δώσετε το παρών την Κυριακή (23/5) στο αποχαιρετιστήριο φιλικό του Σέρτζιο Κονσεϊσάο στην Κοΐμπρα;

"Θα είμαι εκεί σίγουρα. Δεν θα μπορούσα να χάσω αυτό τον αγώνα".

-Θα είναι εκεί και ο Θόδωρος Ζαγοράκης, ο Ζήσης Βρύζας. Θα έχετε την ευκαιρία να τα πείτε...

"Ίσως έχουμε κάποια συνομιλία εκεί (σ.σ. γελάει)

Δεν υπάρχουν σχόλια: