Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Μουρίνιο: «Το μέλλον μου είναι στην Ρεάλ, αλλά...»

Μπορεί ο Ζοσέ Μουρίνιο να έκανε για ακόμα μια φορά σαφές ότι αυτή την στιγμή έχει στο μυαλό του μόνο την Ρεάλ Μαδρίτης, ωστόσο εξήγησε ότι η επιθυμία του είναι να επιστρέψει κάποια στιγμή στην Αγγλία και στην Premier League.

Ο Πορτογάλος που επιστρέφει στο Νησί για τον επαναληπτικό του Champions League με την Τότεναμ, τόνισε για το μέλλον του... «Το μέλλον μου είναι με τη Ρεάλ, αφού έχω συμβόλαιο με την ομάδα και από ότι μπορώ να καταλάβω στο σύλλογο είναι ευχαριστημένοι μαζί μου. Όπως έχω πει, η επόμενη μου δουλειά θα είναι στην Αγγλία και δεν αλλάζει αυτό. Μετά τη Ρεάλ θα επιστρέψω στο Νησί και αυτό θα γίνει μετά από 3 χρόνια και τα 600 μου παιχνίδια».

Όσο για τον επαναληπτικό αγώνα με την Τότεναμ, ο «Special One» πρόσθεσε: «Αν ήμουν στη θέση του Ρέντναπ δεν θα πετούσα λευκή πετσέτα. Θα έκανα τα πάντα για να ανατρέχω την κατάσταση και ξέρω πως και ο ίδιος κυνηγάει το θαύμα. Βέβαια, δεν ξέρω αν φτάνουν 5 γκολ στην Τότεναμ γιατί εμείς ήρθαμε στο Λονδίνο για να σκοράρουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: