Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Στο Ηράκλειο ο Φαγαδάκης!!

Στο Ηράκλειο θα βρεθεί το απόγευμα ο Θεόφιλος Φαγαδάκης για να κορυφώσει τις συζητήσεις του με τους ανθρώπους του ΟΦΗ.


Ο επιχειρηματίας προτίθεται να τοποθετηθεί και δημόσια για την υπόθεση του ΟΦΗ και μάλιστα με επιστολή του ζητάει να γίνει συνάντηση με τα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ της Κρητικής ομάδας στο ξενοδοχείο LATO.


Αναλυτικά η επιστολή του Θεόφιλου Φαγαδάκη.

Προς: - την ΠΑΕ ΟΦΗ – υπόψιν του προέδρου Νίκου Μαχλά και των μελών του Δ.Σ. Αγαπητέ Νίκο, Σε συνέχεια της προηγούμενης επικοινωνίας μας, σε ενημερώνω ότι είμαι καθ οδόν για το Ηράκλειο, ώστε με τη συνάντηση μας να συμβάλλω στο να επιλυθούν φλέγοντα οικονομικά θέματα της ομάδας, που όλοι εμείς οι Κρητικοί υποστηρίζουμε. Έχω μεριμνήσει ώστε να συναντηθούμε σήμερα business center του ξενοδοχείου «Lato» στις 4:00 μ.μ. και ευελπιστώ ότι τα μέλη του Δ.Σ. της ΠΑΕ θα αποδεχτούν την πρόσκληση μου αυτή. Όπως προανέφερα στην πρώτη επιστολή μου, καλό θα είναι -εφόσον έχουν τον χρόνο-, πέραν των μελών του Δ.Σ. με μέριμνα σου να παρευρεθούν τα πρόσωπα που έχουν συμβάλει στις προσπάθειες για το καλό του ΟΦΗ, όπως ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη, οι παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές, οι εκπρόσωποι των οργανωμένων οπαδών της ομάδας, ο δήμαρχος, ο περιφερειάρχης, εκπρόσωποι των ΜΜΕ ώστε να έχω τη δυνατότητα να αναπτύξω τις θέσεις μου για την ΠΑΕ ΟΦΗ στο σύνολο της ευρύτερης κοινότητας του Ηρακλείου. Με εκτίμησηΓια την TORSORΘεόφιλος Φαγαδάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: