Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Βλέπει... Champions League ο Ζούλιο Σέρχιο

Ο μεγάλος στόχος της Ρόμα για φέτος δεν μπορεί να είναι άλλος απο την 4η θέση που οδηγεί στην έξοδο στο Champions League. Εκεί στάθηκε και ο Ζούλιο Σέρχιο ο οποίος εξέφρασε την πίστη του ότι η ομάδα του θα καταφέρει να τερματίσει στην 4αδα.

«Παραμένουμε στη διεκδίκηση της τέταρτης θέσης και ελπίζω ότι η ομάδα μου μπορεί να πετύχει αυτό της τον στόχο και να πάρει το «εισιτήριο» για το Τσάμπιονς ΛιγκΑπό τη δική μου πλευρά, βελτιώνομαι αργά αλλά σταθερά  στον τομέα της φυσικής κατάστασης, αλλά δεν είναι αλήθεια ότι δεν ήμουν τραυματίας. Χτύπησα στα παιχνίδια με την Μπρέσια και τη Νάπολι», τόνισε αρχικά ο Βραζιλιάνος τερματοφύλακας των «Τζιαλορόσι».

Τέλος ο 32χρονος στάθηκε και στα σενάρια που τον θέλουν να αφήνει την Ρόμα...  «Δεν γνωρίζω τίποτα για το μέλλον μου. Αυτή τη στιγμή, έχω στο μυαλό μου την εξασφάλιση μίας όσο το δυνατόν καλύτερης θέσης στην τελική κατάταξη του πρωταθλήματος. Τον Ιούλιο θα δούμε τι θα γίνει μετά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: