Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

«Οι συμπαίκτες μου ήταν συγκλονιστικοί»


Αρκούντως ευχαριστημένος, με το τελικό αποτέλεσμα και την απόδοση συνολικά της ομάδας του, εμφανίστηκε ο Γουέιν Ρούνεϊ, σε δηλώσεις του αναφορικά με την μεγάλη αναμέτρηση με την Τσέλσι.


Ο σούπερ σταρ των «κόκκινων διαβόλων», υπογράμμισε την σημαντικότητα της πρόκρισης, τονίζοντας την σαφή ανωτερότητα της Γιουνάιτεντ και στις δυο αναμετρήσεις των προημιτελικών:


«Είμαι πολύ χαρούμενος που προκριθήκαμε στον ημιτελικό του Τσαμπιονς Λιγκ. Και στα δύο παιχνίδια με τους μπλε νομίζω πως αξίζαμε να προκριθούμε. Οι συμπαίκτες μου ήταν συγκλονιστικοί και έδωσαν τα πάντα για να πετύχουμε τον στόχο μας.

 Είμαι ευτυχισμένος που η ομάδα πάει καλά και που εγώ έχω αρχίσει να βρίσκω τον εαυτό μου.

Πέρασα πολύ δύσκολα φέτος ωστόσο πλέον όλα είναι καλά. Πλέον ο στόχος μας είναι να κατακτήσουμε όλους τους τίτλους τους οποίους κυνηγάμε. Παραμένει πρώτος στόχος το πρωτάθλημα, ωστόσο θα κυνηγήσουμε τόσο το  Τσάμπιονς Λιγκ όσο και το FA Cup».

Δεν υπάρχουν σχόλια: