Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Ταπούτος: «Συγνώμη από τον κόσμο του Άρη»

Ο Χρήστος Ταπούτος ζήτησε συγγνώμη από τον κόσμο του Άρη και απάντησε σε όλα όσα ακούγονται για τον τραυματισμό του μιλώντας στην εφημερίδα «Αθλητικά Νέα»: «Θέλω να ζητήσω μια μεγάλη συγγνώμη από τον κόσμο μας. Τον πικράναμε για πολλούς λόγους τη φετινή σεζόν που για εμένα είναι αποτυχημένη, άσχετα αν τελικά μπορέσουμε βάση της απόφασης της Ευρωλίγκας να παίξουμε στα προκριματικά. Σε ένα πρωτάθλημα αυτού του επιπέδου και της δυναμικότητας θεωρώ αδιανόητο ο Άρης να μην μπορεί να πάρει την τρίτη θέση, χωρίς απαραίτητα να έχει μια υπερομάδα».

Ο Χρήστος Ταπούτος συνέχισε αναφορικά με το που χάθηκε η τρίτη θέση: «Η τρίτη θέση χάθηκε στις ηλίθιες ήττες που κάναμε μέσα στη σεζόν. Ακόμα και στη σειρά μετά τη νίκη στην Πυλαία πιστέψαμε ότι εκεί τελείωσε εκεί ότι θα έρθει ο ΠΑΟΚ και θα χάσει. Πιστέψαμε ότι ο κόσμος θα το κέρδιζε μόνος του χωρίς να κάνουμε απαραίτητα εμείς κάτι», ενώ για το αν επηρεάστηκε η ομάδα από το βάρος της φανέλας και την πίεση του κόσμου στο Αλεξάνδρειο: «Δεν έχω νιώσει ούτε πίεση ούτε το βάρος της φανέλας γιατί ξέρω πολύ καλά που αγωνίζομαι. Πιστέψαμε ότι επειδή θα γεμίσει το γήπεδο θα κερδίσουμε κιόλας. Όταν είδαμε ότι τα πράγματα δεν πήγαιναν καλά αρχίσαμε να τρέχουμε, αλλά δεν προλάβαμε τον τρένο. Θεωρώ δικαιολογημένο κάποιοι παίκτες να μην αντέχουν την πίεση και το βάρος της φανέλας του Άρη. Μιλάμε για μία από τις μεγαλύτερες ομάδες στην Ευρώπη».

Ο Χρήστος Ταπούτος θέλησε να πάρει θέση για τα όσα έχουν ακουστεί για τον ίδιο σχετικά με την παρουσία του και τον τραυματισμό του και δίνει τη δική του απάντηση: «Ήμουν τραυματίας και είναι μια πραγματικότητα που πρέπει να ειπωθεί γιατί κατά τη διάρκεια των πλέι οφ ακούστηκαν πολλά για μένα. Εγώ δεν αγωνίζομαι για το συμφέρον κανενός. Είμαι Άρης και δεν μπορεί κανείς να με κατηγορήσει για αδιαφορία. Έχασα όλη τη σειρά με τον Ολυμπιακό και σε όλα τα παιχνίδια με τον ΠΑΟΚ έπαιξα τραυματίας. Το έκανα για τη φανέλα που φοράω, αλλά και γιατί απέναντι ήταν μια συγκεκριμένη ομάδα. Δεν ξέρω αν έπαιζα σε άλλη ομάδα αν θα το έκανα. Ίσως λέω μεγάλα λόγια, αλλά έτσι είναι. Η πτώση από τον Μάρτιο και μετά, που δε θεωρώ ότι είναι τόσο μεγάλη όσο συζητιέται, οφείλεται στο ότι έπαιζα 30-35 λεπτά ανά τρεις μέρες και ήταν λογικό κάποια στιγμή να έρθουν οι τραυματισμοί. Επίσης ήταν και η μείωση του χρόνου συμμετοχής μου».

Για τον αθλητή των κίτρινων η σειρά με τον ΠΑΟΚ κρίθηκε στο τακτικό κομμάτι, ενώ αναφέρθηκε και στην επόμενη μέρα: «Κρίθηκε καθαρά στο τακτικό κομμάτι. Ο ΠΑΟΚ ήταν πιο έτοιμος από εμάς. Η επόμενη μέρα είναι ξεκούραση για εμάς τους παίκτες και σχέδια για τη διοίκηση. Μακάρι η ομάδα του χρόνου να είναι πιο δυνατή και πιο έτοιμη. Να μη δώσει πίκρες όσες δώσαμε εμείς φέτος στον κόσμο. Εγώ κοιτάω το αγωνιστικό. Εμένα δουλειά μου είναι να μπαίνω μέσα και να παίζω μπάσκετ. Ελπίζω και εύχομαι ο σχεδιασμός να είναι σωστός και να μπορέσει η ομάδα επιτέλους να πάει εκεί που πρέπει».

Μπορεί το συμβόλαιο του Χρήστου Ταπούτου να ισχύει και για την επόμενη σεζόν, ωστόσο ο ίδιος θέλει να συνεχίσει να φοράει τη φανέλα του Άρη και τα επόμενα χρόνια: «Έχω ακόμα ένα χρόνο συμβόλαιο και είμαι στη διάθεση της διοίκησης. Είμαι ανοιχτός για όλα. Εγώ θέλω να συνεχίσω να παίζω στον Άρη, όχι μόνο για την επόμενη σεζόν, αλλά και πολλά χρόνια ακόμα», είπε χαρακτηριστικά ο αθλητής των κίτρινων.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: