Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

«Μιλάω με ΠΑΟΚ»

Το ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ για τον Ζαουάντ Ζαϊρί ήταν δεδομένο. Το επιβεβαίωσε σήμερα και ο ίδιος μιλώντας σε αθλητική ιστοσελίδα.
«Μιλάω με ΠΑΟΚ»
Ο Μαροκινός ποδοσφαιριστής μίλησε στο gazzetta.gr για τις επαφές που έχει με τον ΠΑΟΚ και το ενδεχόμενο να μετακομίσει στα Βόρεια.

«Έχω μιλήσει με τον ΠΑΟΚ πριν από δύο εβδομάδες με παράγοντα της ομάδας» δήλωσε και όταν ρωτήθηκε με ποιον παράγοντα είχε συζητήσεις είπε: «Δεν ήταν ο Ζαγοράκης» και συνέχισε. «Δεν έχω στα χέρια μου επίσημη πρόταση. Όμως περιμένω να μου κατατεθεί. Πολλά περισσότερα γνωρίζει ο μάνατζερ μου».

Για τον Μπόλονι είπε: «Το γνωρίζω, ότι ο κ. Μπόλονι είναι τεχνικός του ΠΑΟΚ. Αλλά δεν θέλω να πω κάτι περισσότερο για το συγκεκριμένο θέμα».

Για το που θα συνεχίσει την καριέρα του τόνισε: « Έχω προτάσεις και από άλλες ομάδες της Σούπερ Λιγκ, αλλά είναι επίσης πιθανόν να συνεχίσω την καριέρα στο εξωτερικό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: