Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

Και επίσημα Τούρκος ο Ριέρα!!

Παίκτης της Γαλατάσαραϊ είναι με κάθε επισημότητα ο Άλμπερτ Ριέρα με τον Ολυμπιακό να ανακοινώνει την παραχώρηση του Ισπανού στον σύλλογο της Κωνσταντινούπολης. Μάλιστα ο έμπειρος άσος μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα των Πρωταθλητών Ελλάδος και αφού ευχαρίστησε τον Βαγγέλη Μαρινάκη για την… κατανόησή του ενώ παράλληλα ευχήθηκε κάθε επιτυχία στον σύλλογο του Πειραιά.
Αναλυτικά το δελτίο Τύπου της ΠΑΕ Ολυμπιακός:
«Μετά την ολοκλήρωση της μετεγγραφής του στην Γαλατασαράι, ο Άλμπερτ Ριέρα έκανε στο olympiacos.org, την ακόλουθη δήλωση:
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο και την Διοίκηση τουΟλυμπιακού που αποδέχθηκαν τελικά την επιθυμία μου για την μετεγγραφή μου στην Γαλατάσαραϊ, η οποία έκανε μια εξαιρετική πρόταση για μένα και την οικογένειά μου.
Πιστεύω, ότι έδωσα τον καλύτερο εαυτό μου στον ένα χρόνο που αγωνίστηκα στην ομάδα και εύχομαι στον Ολυμπιακό, τους συμπαίκτες μου και τους φιλάθλους του κάθε επιτυχία»

Δεν υπάρχουν σχόλια: