Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

Τρίτωσε το καλό για τον πρωταθλητή!!

Στην τρίτη νίκη της σεζόν έφτασε ο Χόρχε Λορένθο στην πίστα Μισάνο της Ιταλίας, κάνοντας μάλιστα νέο ρεκόρ πίστας. Ο Ισπανός αναβάτης πήρε την πρωτιά στην εκκίνηση, την οποία και διατήρησε σε όλη τη διάρκεια του γκραν πρι. Το δύο – τρία έκανε η Honda με τον Πεδρόσα να αφήνει πίσω του, τον Στόνερ.
Τρίτωσε το καλό για τον πρωταθλητή!
Μάχη ρόδα με ρόδα έδωσαν οι αναβάτες της Repsol Honda, με τον Ισπανό αναβάτη να είναι πιο ανταγωνιστικός από τον ομόσταβλό του, με αποτέλεσμα να τον «ρίχνει» στο τρίτο σκαλί του βάθρου, έξι γύρους πριν την καρό σημαία.
Τα απρόοπτα δεν έλειψαν στην εκκίνηση του 13ο γύρου του πρωταθλήματος του Moto GP, αφού οι αγωνοδίκες έδειξαν τις άσπρες σημαίες στους αναβάτες. Οι σταγόνες της βροχής που άρχισαν να πέφτουν μετέτρεψαν τον αγώνα σε βρόχινο, ωστόσο μόνο για λίγους γύρους.
Ο Χόρχε Λορένθο έκανε για δεύτερη συνεχόμενη φορά πολύ καλή εκκίνηση, «κλέβοντας» την πρωτιά από τον Στόνερ, πανηγυρίζοντας έτσι ακόμη μία νίκη, η οποία μειώνει τη διαφορά από το «καγκουρό» στους 35 βαθμούς.
Εντυπωσιακές ήταν οι μάχες στον τελευταίο γύρο για την τέταρτη θέση, την οποία τελικά πήρε ο Μάρκο Σιμοντσέλι. Μεγάλος άτυχος ήταν ο Νίκι Χέιντεν, ο οποίος στους πρώτους γύρους έχασε τον έλεγχο της μοτοσικλέτας τους, με αποτέλεσμα να πέσει και να βάλει νωρίς τέλος στον αγώνα του.
Δώστε του βροχή και πάρτε του την ψυχή!
Σε έναν άλλο Βαλεντίνο Ρόσι μεταμορφώνεται ο Ιταλός, όταν τρέχει σε συνθήκες βροχής. Ο «γιατρός» εκμεταλλεύτηκε τις ψιχάλες της εκκίνησης, καταφέρνοντας να κερδίσει έξι θέσεις στον πρώτο μόλις γύρο.
Ο Ιταλός αναβάτης είχε και τη βοήθεια της Ducati, δεδομένου ότι σε πιο χαμηλές θερμοκρασίες έχει καλύτερη απόδοση. Ωστόσο, όσο η πίστα στέγνωνε, τόσο ο Ρόσι επέστρεφε στη φετινή απόδοση του, με αποτέλεσμα να πλασαριστεί στην έβδομη θέση.
Στον αντίποδα βρέθηκε ο Μπεν Σπις, του οποίου το αδύνατο σημείο είναι η βροχή. Ο αναβάτης της Yamaha, δεν κατάφερε να υπερασπιστεί τη θέση του, τερματίζοντας έκτος.
Πρόωρο τέλος στο Μισάνο…
Το γκραν πρι της Ιταλίας πραγματοποιήθηκε στη σκιά της ανακοίνωσης του Λορίς Καπιρόσι, ο οποίος τόνισε πως θα αποσυρθεί από τα γκριντ στο τέλος της σεζόν. Ο Ιταλός αναβάτης αντιμετώπισε πρόβλημα με την μοτοσικλέτα του, μπήκε στα πιτ άλλαξε το πίσω ελαστικό, ωστόσο στη συνέχεια δεν κατάφερε να συνεχίσει, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Λορένθο, Yamaha
2. Πεδρόσα, Repsol Honda, +7.299
3. Στόνερ, Repsol Honda, +11.967
4. Σιμοντσέλι, Honda, +17.353
5. Ντοβιτσιόζο, Repsol Honda, +17.390
6. Σπις, Yamaha,+18.092
7. Ρόσι, Ducati, +23.703
8. Μπαουτίστα, Suzuki, +30.678
9. Μπαρμπερά, Mapfre Aspar Team, +37.502
10. Κράτσλοου, Yamaha, +37.720
11. Αογιάμα, San Carlo Honda, +39.548
12. Άμπραχαμ, Cardion AB, +40.506
13. Έντουαρντς, Monster Yamaha, +53.349
14. Ντε Πουνιέτ, Pramac Racing, +1:02.366
15. Ελίας, LCR Honda, +1:20.156
Εγκατέλειψαν:
1. Καπιρόσι, Pramac Racing
2. Χέιντεν, Ducati
Αναλυτικά η βαθμολογία των αναβατών:
1. Κέισι Στόνερ (Αυστραλία-Honda) 259
2. Χόρχε Λορένθο (Ισπανία-Yamaha) 224
3. Αντρέα Ντοβιτσιόζο (Ιταλία-Honda) 185
4. Ντάνι Πεδρόσα (Ισπανία-Honda) 150
5. Μπεν Σπις (ΗΠΑ- Yamaha) 135
6. Βαλεντίνο Ρόσι (Ιταλός- Ducati) 133
7. Νίκι Χέιντεν (ΗΠΑ-Ducati) 105
8. Μάρκο Σιμοντσέλι (Ιταλία-Honda) 93
9. Κόλιν Έντουαρντς (ΗΠΑ-Yamaha) 87
10. Χιρόσι Αογιάμα (Ιαπωνία-Honda) 82
11. Έκτορ Μπαρμπέρα (Ισπανία-Ducati) 69
12. Αλβάρο Μπαουτίτσα (Ισπανία-Suzuki) 57
13. Κάρελ Άμπραχαμ (Τσεχία-Ducati) 50
14. Τόνι Ελίας (Ισπανία-Honda) 47
15. Καλ Κράτσλοου (Μ. Βρετανία-Yamaha) 45
16. Λόρις Καπιρόσι (Ιταλία-Ducati) 29
17. Ράντι Ντε Πουνιέ (Γαλλία-Ducati) 27
18. Τζον Χόπκινς (ΗΠΑ-Suzuki) 6
19. Κοουσούκε Ακιγιόσι (Ιαπωνία) 3
Αναλυτικά η βαθμολογία των Κατασκευαστών:
1. Honda, 305
2. Yamaha, 258
3. Ducati, 144
4. Suzuki, 63
Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: