Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

Ρούνεϊ: «Είμαι περήφανος που αγωνίζομαι στην εθνική Αγγλίας»

Πάντα στην διάθεση της Εθνικής ομάδας της Αγγλίας θα βρίσκεται ο Γουέιν Ρούνεϊ.

Ο επιθετικός της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ μίλησε για τις σχέσεις του με τους οπαδούς των «Λιονταριών»,  αλλά και για το γεγονός ότι η πατρίδα του βρίσκεται πολύ κοντά στην πρόκριση στα τελικά του EURO 2012.

«Ότι έγινε, έγινε στο παρελθόν και είμαι σίγουρος πως οι οπαδοί βλέπουν πως δίνω το 110% σε κάθε παιχνίδι. Οι οπαδοί μας ήταν φανταστικοί στην Βουλγαρία και ελπίζω να απόλαυσαν την νίκη μας (3-0», τόνισε αρχικά ο 25χρονος και πρόσθεσε...

«Ο κόσμος με ρωτάει αν μου αρέσει να παίζω για την Εθνική. Πάντα μου αρέσει. Θα παίζω στην Εθνική ομάδα, μέχρι να μου πει κάποιος πως δεν μπορώ. Είμαι πολύ περήφανος που αγωνίζομαι».

πηγή: theplayer.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: