Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

«Περισσότερο από... καυτή η έδρα του Ολυμπιακού»

Ο Ζερεμί Μορέλ μίλησε για τους φετινούς στόχους της Μαρσέιγ τόσο στην Γαλλία όσο και στο Τσάμπιονς Λιγκ, ενώ αναφέρθηκε και στην πρεμιέρα που θα κάνουν για τον όμιλο στο «Γ. Καραϊσκάκης».
«Περισσότερο από... καυτή η έδρα του Ολυμπιακού»
«Προσπαθώ ακόμα να βρω τα πατήματά μου, Ξέρω οτι δεν είμαι 100% έτοιμος από πλευράς φυσικής κατάστασης και αυτό φαίνεται στο γήπεδο. Πάντως ο ερχομός του Τραορέ θα κάνει καλό στην ομάδα, παρά του οτι παίζουμε στην ίδια θέση. Ο υγιείς ανταγωνισμός μόνο καλό μπορεί να κάνει στην ομάδα», ανέφερε αρχικά.

Σχετικά με το Τσάμπιονς Λιγκ τόνισε: «Έχουμε τις ίδιες πιθανότητες με τις υπόλοιπες τρεις ομάδες του ομίλου. Όλα θα ξεκαθαρίσουν μετά τις δύο πρώτες αγωνιστικές. Σχετικά με την πρεμιέρα στην Ελλάδα έχω μάθει οτι η έδρα του Ολυμπιακού είναι κάτι περισσότερο από «καυτή». Αλλά η αλήθεια είναι οτι μου αρέσει μια... ζεστή ατμόσφαιρα. Μου δίνει ένα κίνητρο παραπάνω για τη νίκη».   
πηγή: sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: