Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

Γκαρνέτ: «Φινάλε στους Σέλτικς»

Την επιθυμία του να τελειώσει την καριέρα του στους Μπόστον Σέλτικς, εξέφρασε ο Κέβιν Γκαρνέτ. Ο 35χρονος παίκτης τόνισε πως μπορεί να προσφέρει στους «Κέλτες» και τόνισε πως δεν σκέφτεται το ενδεχόμενο αποχώρησης από την ομάδα.
Αρχικά, ο Γκαρνέτ δήλωσε: «Θέλω να τελειώσω την καριέρα μου στους Σέλτικς. Έτσι έχουν τα πράγματα... Δεν έχω σκοπό να γυρίζω από ομάδα σε ομάδα. Ελπίζω, θεού θέλοντος να καταφέρω να αποχωρήσω από τα παρκέ με... "κομψότητα" και μέσα από μια ομάδα με φοβερή οργάνωση όπως η Βοστόνη. Θέλω να μείνω εδώ που βρίσκομαι τώρα. Αυτή είναι η πρώτη μου επιλογή και η μοναδική».
Και συμπλήρωσε: «Το σώμα μου και εγώ θα πρέπει πραγματικά να έχουμε μια "συζήτηση" και να αποφασίσουμε τι θα κάνουμε. Τότε θα ξέρω τι θα συμβεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια: